معرفی برخی از نرم‌افزار‌های کاربردی اپل را در ادامه بخوانید.
معرفی برخی از نرم‌افزار‌های کاربردی اپل را در ادامه بخوانید.
کد خبر: ۱۴۰۷۸۹۸

نرم‌افزار ذخیره محتوا
Pocket
امتیاز:‌ ۴٫۸
برای افراد عاشق مطالعه که به‌دنبال راهی برای ساماندهی و ذخیره مقالاتی هستند که در طول روز با آنها روبه‌رو می‌شوند، Pocket یکی از بهترین نرم‌افزار‌های آیفون و آیپد برای این منظور است. به‌کمک Pocket می‌توانید مقالات و دیگر محتوای وب را براساس علاقه‌مندی‌تان دسته‌بندی کنید و جدیدترین اخبار و داستان‌ها را در این نرم‌افزار ذخیره کرده تا هر زمانی‌که راحت بودید، بخوانید.

نرم‌افزار آموزش کدنویسی
Mimo
امتیاز:‌ ۴.۸
در هیچ زمان دیگری در تاریخ، یادگیری کدنویسی به آسانی امروز نبوده است. به لطف گوشی‌های هوشمند، اینترنت و نرم‌افزار‌های کاربردی، دیگر کمتر کسی برای کدنویسی به شرکت در کلاس‌های آموزشی نیاز پیدا می‌کند. در بین انبوه نرم‌افزار‌های اپ استور که برای کدنویسی طراحی شده‌اند، Mimo یکی از بهترین‌ها ست.به گفته توسعه‌دهندگان Mimo، تنها با صرف پنج دقیقه در روز می‌توانید سریع‌تر و راحت‌تر از گذشته کدنویسی کنید. به‌ کمک این نرم‌افزار می‌توانید برنامه‌نویسی را با سرعتی که راحت هستید، از ابتدایی‌ترین حالت ممکن تا سطوح پیشرفته یاد بگیرید. درس‌های آموزشی Mimo در قالب تمرینات سرگرم‌کننده و مؤثر، پروژه‌ها و چالش‌های روزانه است و بیش از ۱۳ زبان برنامه‌نویسی محبوب نظیر PHP،‌ HTML ،‌CSS و پایتون را پوشش می‌دهد.

نرم‌افزار ویرایش عکس
Snapseed
امتیاز:‌ ۳٫۹
خوبی نرم‌افزار‌های ساخت گوگل این است که در عین رایگان بودن، کاربردی و کامل نیز است و نرم‌افزار ویرایش عکس Snapseed از این قائده مستثنا نیست. در واقع، اکثر نرم‌افزار‌های ویرایش عکس آیفون اگر رایگان باشند، ابزارهای محدودی دراختیار کاربر می‌گذارند و اگر کامل باشند، پولی هستند. با دانلود و نصب Snapseed که بدون شک یکی از بهترین نرم‌افزار‌های آیفون است، می‌توانید یک ابزار کامل و حرفه‌ای را دراختیار داشته باشید که تقریبا تمام نیازهای شما را برای ویرایش عکس پاسخ می‌دهد. Snapseed دارای ۲۹ ابزار مختلف شامل رتوش عکس، قلم‌مو، HDR، چشم‌انداز، کراپ و حتی اضافه‌کردن متن به عکس است و قابلیت پردازش فایل‌های JPG و RAW را نیز دارد.

نرم‌افزار پادکست

Castbox
امتیاز:‌ ۴٫۸
ایـن روزها افراد بسیاری به پادکست علاقه‌مند شده‌اند و داشتن نرم‌افزاری که بتواند بهترین تجربه گوش دادن به پادکست را ارائه دهد، جزو واجبات است. اگر از طراحی یا رابط کاربری نرم‌افزار Podcasts اپل خسته شده‌اید یا کانال مورد علاقه‌تان در آن وجود ندارد، نرم‌افزار Castbox گزینه جایگزین بسیار خوبی است. Castbox دارای بیش از ۹۵ میلیون محتوای صوتی شامل پادکست، کتاب صوتی، موج رادیویی، مدیتیشن قدم به قدم از ۲۷ کشور مختلف جهان ازجمله ایران است. این نرم‌افزار براساس فهرست پادکست‌هایی که گوش می‌کنید به شما پادکست‌های مشابه پیشنهاد می‌دهد. موتور جست‌وجوی قدرتمند آن این امکان را می‌دهد تا پادکست‌های موردعلاقه خود را به‌سرعت و به‌راحتی پیدا کنید و آنها را استریم یا دانلود کنید. این نرم‌افزار از اسپیکرهای هوشمند ازجمله هوم پاد اپل و الکسا آمازون پشتیبانی می‌کند.

نرم‌افزار خاطره‌نویسی
Day One Jounal
امتیاز:‌ ۳٫۴
خاطره‌نویسی عادت خوبی است که به‌کمک نرم‌افزار‌های مربوط به این حوزه بسیار آسان و در عین حال لذت بخش شده است. بدون شک یکی از بهترین نرم‌افزار‌های آیفون برای ثبت‌خاطره، Day One Jounal است که جایزه بهترین نرم‌افزار سال اپل و جایزه طراحی اپل را دریافت کرده است. این نرم‌افزار بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده و در بخش خاطره‌نویسی دارای رتبه یک است. نرم‌افزار Day One Jounal دارای نسخه رایگان و پولی است. نسخه رایگان این نرم‌افزار به شما اجازه قرار دادن تنها یک عکس در متن را می‌دهد، اما نسخه پولی آن (۳۵ دلار در سال) قابلیت‌های بسیاری ازجمله تعداد دلخواه عکس، ویدئو، نقاشی یا فایل صوتی ضبط شده را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در ضمن در نسخه پولی می‌توانید تمام نوشته‌های خود را در فضای ابری بین تمام دستگاه‌های خود همگام‌سازی کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها