اردوی روایت پیشرفت دختران دانشجو در نیروی دریایی سپاه

هشتاد نفر از دانشجویان دانشگاه‌های هرمزگان از منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در بندرعباس بازدید کردند.
هشتاد نفر از دانشجویان دانشگاه‌های هرمزگان از منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در بندرعباس بازدید کردند.
کد خبر: ۱۴۰۶۸۸۷

هرمزگان-جام جم انلاین-هشتاد نفر از دانشجویان دانشگاه‌های هرمزگان از منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در بندرعباس بازدید کردند.

 

هادی قاسمی مسئول اجرایی اردو‌های روایت پیشرفت دانشگاه‌های کشور گفت: بازخوانی چگونگی ساخت انواع شناور و تجهیزات رزمی و دیگر پیشرفت‌های کشورمان در حوزه دفاع دریایی از اهداف این بازدید بود.

 

در این بازدید که در قالب اردوی روایت پیشرفت برگزار شد شماری از افسران و فرماندهان نیروی دریایی سپاه از تاریخچه تشکیل این نیرو و نقش رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفتند و درباره مراحل ساخت انواع شناور‌های رزمی از شناور‌های تندروی کلاس عاشورا تا ناو اقیانوس پیمای شهید مهدوی توضیح دادند.

 

سپس دانشجویان بازدید کننده سوار بر هشت فروند شناور تند روی کلاس عاشورا در سفری یک ساعته به تنگه هرمز رفتند.

 

سردار عباس غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در این سفر همراه دانشجویان بود و گفت: امروز نیروی دریایی سپاه می‌تواند در همه آب‌های جهان و سواحل همه کشور‌های دریایی در دنیا سفر و در صورت لزوم با عملیات‌های اطلاعاتی و رزمی از منابع و منافع کشورمان دفاع کند.

 

شناور‌های حامل دانشجویان دختر در نزدیکی ناو اقیانوس پیمای شهید مهدوی در خلیج فارس لنگر انداختند و دانشجویان از نزدیک با ویژگی‌ها و امکانات و تجهیزات این شناور ایرانی آشنا شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها