فرمانده منطقه یکم نداجا در مراسم جشن روز جانباز:

جانبازان نماد زنده اقتدار جمهوری اسلامی هستند

فرمانده منطقه یکم نداجا در مراسم جشن روز جانباز گفت: جانبازان نماد زنده اقتدار جمهوری اسلامی هستند.
فرمانده منطقه یکم نداجا در مراسم جشن روز جانباز گفت: جانبازان نماد زنده اقتدار جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۱۳۹۹۸۷۹

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده منطقه یکم نداجا در مراسم جشن روز جانباز گفت: جانبازان نماد زنده اقتدار جمهوری اسلامی هستند.

 

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه نیز در این آیین خاطرنشان کرد: هر کسی نمی تواند از مقام شهید به جز خداوند و قرآن گفته باشد و افرادی مانند بنده قطعا حرفی و توانی برای اینکه در مقام شما جانبازان گفته باشد، نیست.

 

سردار غلامشاهی گفت: هر آنچه که شهدا مقام با عظمتی که در نزد خداوند دارند، جانبازان در حیاتشان دارا هستند و به عنوان شهدای زنده ای که منشا افتخار و عزت به شمار می روند.
 
 
وی افزود: در ظاهر جسمی از شهدا دیده نمی شود که به عنوان یک نماد افتخار به جامعه با نسل معرفی کنیم جز قبور مطهرشان هر چند آنها هم مثل شماها حاضر و ناظر هستند ولی یک جانباز با فیزیک و حضور در جامعه می توان آن را به عنوان نماد عزت و اقتدار و عظمت یک ملت معرفی کرد.
 
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: اگر ما امروز به عنوان بیرق دار عزت و عظمت اسلام در عالم، جمهوری اسلامی ایران معرفی می کنیم، این جانبازان به عنوان نماد عینی این اقتدار هستند.
 
 
سردار غلامشاهی اذعان داشت: امروز به عنوان یک سرباز خطاب به شما می گویم که اثر کار شما جانبازان عزیز امروز در عالم و در دنیا و جلوی چشم استکبار جهانی و مستکبران اقتدار عالم است و این عظمت در مواجه با دشمنان به خصوص برای ما هرمزگانی ها و مدافعان خلیج فارس در رویارویی با استکبار جهانی شاهد هستیم.
 
وی عنوان کرد: من به خودم می بالم که سربازان ولایت نگذاشتند رنج جانبازی شما عزیزان و پرستاری خانواده های شما و غصه مادران و همسران شهدا در دلشان بماند براینکه شهدا جانشان را تقدیم کردند و جانبازان نیز سلامتی و وجود خود را برای اقتدار ایران اسلامی تقدیم کردند.
 
 
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه ابراز داشت: همه فتنه ها و دشمنی ها برای این هست که می دانند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی آنها را به چه خاری و ذلتی کشانده است.
 
سردار غلامشاهی بیان داشت: اگر آمریکایی ها یک روزی در دریای بزرگ خلیج فارس رجز می خواندند، اکنون عقب نشینی کردند و به حداقل شناورهای کوچک برای دلخوشی گاوهای شیرده حضور فرسخ ها دورتر حضور دارند.
 
وی گفت: ما با توان و جان خودمان و با اینکه دشمنان اصلی این نظام و انقلاب که همه مردم وعده داده اند و همه این سختی ها از دشمنان ماست و نخواهیم گذاشت اینها ادامه داشته باشد و به پایان خواهد رسید.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: امیدوارم بعد از گذشت دوسال از بیماری کرونا که برنامه جشنی ترتیب داده شده، جانبازان و خانواده های آنان بتوانند بهره کافی را در این روز ببرند.
 
عطا ناوکی در این مراسم ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت عباس (س) و روز جانباز بیان داشت: برخی از همسران جانبازان در این مراسم حضور دارند که باید بگویم نقش تاثیرگذاری در زندگی جانبازان و تربیت های فرزندانشان دارند و خدمت این بانوان گرانقدر هم این روز را تبریک عرض می کنم.
 
وی افزود: این مراسم برای بزرگداشت مردان و زنانی که راه و روش و منش بزرگ علمدار کربلا را ادامه داده اند برگزار شده است و امیدوارم به آنها خوش بگذرد.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان تصریح کرد: همچنین از اصحاب رسانه که همراه خوب و صدای رسای شما جانبازان بوده اند تشکر میکنم که در روز حوادث و مناسبت ها و تشییع جنازه شهدا و مطالبات جامعه ایثارگران در کنارمان حضور داشته اند.
 
گفتنی است؛ استان هرمزگان دارای 4500 جانباز می باشد که در این روز از یک هزار نفر از آنها تجلیل به عمل آمد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها