تیراندازی در بلگراد ۹ کشته بر جای گذاشت

پلیس صربستان امروز چهارشنبه اعلام کرد در حادثه تیراندازی در مدرسه ای در بلگراد دستکم ۸ دانش آموز و یک نگهبان کشته و شماری از دانش آموزان زخمی شدند.
کد خبر: ۱۴۰۶۵۰۲

به گزارش جام جم آنلاین، تارنمای دیلی میل به نقل از پلیس صربستان افزود: این دانش آموزان به دنبال شلیک گلوله از سوی یک نوجوان ۱۴ ساله در کلاس درسی در مدرسه بلگراد جان باختند.

گزارش ها حاکی از آن است که فرد مظنون که دانش آموز پایه هفتم است، قبل از شلیک گلوله با اسلحه پدرش به دانش آموزان، قصد حمله به معلم خود را داشته است.

گزارش های «اولیه» نشان می داد که این تیراندازی تنها یک کشته و چند زخمی داشته است. شمار کشته شدگان تاکنون ۸ نفر اعلام شده اما بیم آن می رود افزایش یابد.

دانش آموز تیرانداز در حیاط مدرسه دستگیر شد و حین دستگیری در حالی که سر او با یک کت پنهان شده بود، به تصویر کشیده شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز با اعلام این که فرد مهاجم دستگیر شده است، شمار کشته های این حادثه را ۹ نفر و زخمی ها را ۷ نفر اعلام کرد.

رسانه های محلی صربستان همچنین اعلام کردند در تیراندازی- که دستکم حدود ۵ دقیقه طول کشید- دستکم ۸ دانش آموز و یک نگهبان کشته و تعدادی دانش آموز و یک معلم زخمی شدند.

برخی منابع صربستان گزارش دادند این اقدام دانش آموز تیرانداز احتمالا در نتیجه استفاده از مواد مخدر بوده است.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها