گفت‌وگوی «جام‌جم» با صادق بارانی، کاپیتان ملوان درباره شب تاریخی نقش‌جهان

به خاطر اعتبار ملوان جنگیدیم

صادق بارانی که در اکثر بازی‌های این فصل بازوبند کاپیتانی تیم ملوان را به بازو بسته، از نتیجه بازی با سپاهان ذوق زده است.
صادق بارانی که در اکثر بازی‌های این فصل بازوبند کاپیتانی تیم ملوان را به بازو بسته، از نتیجه بازی با سپاهان ذوق زده است.
کد خبر: ۱۴۰۵۴۶۳
نویسنده سعید اکبری - گروه ورزش

خیلی‌ها تصور می‌کردند ملوان به نقش جهان برود با اختلاف به سپاهان مدعی می‌بازد ولی آنها یکی از مهمترین نتایج فصل را رقم زدند؛ تساوی یک بر یک. بعد از مسابقه خیلی‌ها از جمله پرسپولیسی‌ها نتیجه بازی را باور نداشتند. ملوان که امسال برای بقا جنگیده چطور می‌تواند این‌گونه معادلات صدر جدول را به هم بزند؟ صادق بارانی، کاپیتان ملوانان در گفت‌و‌گو با جام‌جم به این سؤال پاسخ می‌دهد.

نتیجه بازی قابل پیش‌بینی نبود و حالا بگو چطور توانستید در بازی به این مهمی از سپاهان یک امتیاز بگیرید؟
ملوان امسال نشان داده تیم خوبی است. به اندازه خیلی تیم‌ها مهره نداریم ولی به معنای واقعی تیم هستیم. بازی هفته قبل ما با تراکتور را دیدید؟ تا دقیقه ۹۱ جلو بودیم که داور آن پنالتی را گرفت... و کارشناسان هم گفتند داور اشتباه کرد.
بله. صد‌در‌صد اشتباه کرد. اگر آن پنالتی را نمی‌گرفت ما تراکتور را برده بودیم ولی بازی مساوی شد. در دیدار با سپاهان هم بار دیگر توانایی‌هایمان را نشان دادیم. هدف ما این بود که در اصفهان امتیاز بگیریم، مثل دور رفت که در انزلی با آنها مساوی کردیم. سپاهان تیم جوان و قدرتمندی است. به نظر نکته کلیدی بازی کنترلی بود که بچه‌ها داشتند. ما در انزلی همیشه در جو خاصی بازی می‌کنیم. تقریبا شبیه جو نقش جهان است و به همین دلیل بچه‌ها اصلا تحت‌تاثیر قرار نگرفتند و به نظرم این کلید پیروزی ما بود.

خیلی‌ها باور داشتند که ملوان این مسابقه را می‌بازد. خودتان هم شنیدید؟
در انزلی که اصلا چنین چیزی نشنیدم. همه می‌گفتند بروید اصفهان امتیاز بگیرید. غیر از این، خیلی شنیدیم که می‌گفتند می‌بازید. اطرافیانمان می‌گفتند بازی سخت است و مقابل سپاهان شکست می‌خورید. یکجورهایی ما را باور نداشتند ولی ما که به خودمان و تیم باور داشتیم طوری برنامه‌ ریزی کردیم که از این بازی امتیاز بگیریم. فوتبال هم جذابیتش به همین چیزهاست. قابل پیش‌بینی نیست. همین هفته قبل آرسنال صدرنشین تا دقیقه ۹۰ از تیم قعرنشین ۳ بر یک عقب بود که بازی را مساوی کرد. جذابیت فوتبال به همین چیزهاست.

پرسپولیسی‌ها باید خیلی خوشحال باشند و احتمالا زیاد پیام داده‌اند.
من کامنت‌ صفحه‌‌ام را بسته‌ام ولی بچه‌ها می‌گفتند خیلی پیام گرفته‌اند. ما برای هیچ تیمی بازی نکردیم و فقط به خاطر ملوان و هوادارانش بازی کردیم. فرقی هم نداشت چه تیمی در صدر جدول باشد. ملوان در همه بازی‌ها برای اعتبار خودش می‌جنگد. امسال هم اگر یک سری اتفاقات نمی‌افتاد باید در جایگاه بالاتری قرار می‌گرفتیم. ملوان تیمی دست و پا بسته نیست.

به نظرت چه تیمی قهرمان لیگ‌برتر می‌شود؟
انشالله هر تیمی که لایقش باشد قهرمان شود. برای من به شخصه فرقی ندارد کدام تیم این عنوان را به دست می‌آورد.

صادق امسال سربازی‌ات تمام می‌شود. فصل بعد کجا می‌روی؟
خب امسال من در اکثر بازی‌ها به صورت کامل در ترکیب بودم. از دو سال قبل سربازی‌ام در ملوان شروع شد و آخر این فصل تمام است. نمی‌دانم فصل بعد چه می‌شود. باید ببینم پیشنهادها چه خواهد بود.

راستی بعد از بازی هم یک استوری منتشر کردی و گلایه داشتی که چرا پزشک‌تان را کتک زده‌اند. چه کسی این کار را کرد؟
بازیکن ما روی برانکارد بود و پزشک‌مان هم کنارش. متاسفانه یکی از کسانی که برانکارد را حمل می‌کرد پزشک ما را کتک زد. رفتار بدی هم با بازیکنان ما داشت. کاری به فوتبال ندارم. پزشکان دنبال سلامتی بازیکن نیستند؟ این همه خدمت کرده‌اند. متاسفانه رفتار بدی شد و به نظرم باید با فرد خاطی برخورد شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها