استاندار آذربایجان شرقی؛

با اخلال گران در روند سرمایه گذاری در استان برخورد خواهد شد

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم از هر گونه سرمایه گذاری در کشور، گفت: مدیریت ارشد استان تمام قد و با همه توان در خدمت سرمایه گذاران در حوزه های گوناگون است.
کد خبر: ۱۴۰۵۴۰۵

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: عابدین خرم در جلسه بررسی مسائل و مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی استان، حمایت از سرمایه‌گذاران را وظیفه قانونی و شرعی حاکمیت دانست و یادآور شد: دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی و انتظامی آذربایجان شرقی با جدیت از اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در اراضی ملی حمایت می‌ کنند.

وی بر برخورد با اخلال گران در روند سرمایه‌گذاری در آذربایجان شرقی تاکید و اظهار کرد: با هر گونه اخلال و سنگ اندازی در روند سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان به شدت برخورد می کنیم و در این زمینه به فعالان اقتصادی و تولیدی اطمینان خاطر می دهم.

خرم با اشاره به ضرورت فرهنگ‌ سازی برای همراهی مردم شهرستان‌ها در اجرای طرح‌های صنعتی و تولیدی، ادامه داد: در کنار سرمایه‌گذاران طرح‌های تولیدی و صنعتی برای تولید ثروت و اشتغال‌زایی برای دانش آموختگان دانشگاهی و جوانان هستیم و مردم نیز باید با همراهی با سرمایه‌گذاران به توسعه محل سکونت خود کمک کنند.

وی با تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای صیانت از اراضی ملی استان، گفت: تداوم توسعه مناطق مختلف آذربایجان شرقی مستلزم استفاده بهینه از اراضی موجود است و هر گونه تعرض به اراضی ملی و سنگ‌اندازی در مسیر سرمایه‌گذاری توسط برخی افراد مغرض و سوءاستفاده‌گر را بر نمی‌تابیم.

استاندار آذربایجان شرقی متذکر شد: دستگاه‌های مسئول نیز در این زمینه هیچ‌گونه مماشاتی نخواهند داشت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها