چرا تلاش برای کاهش بیکاری جواب نداده است؟

کرمانشاه هنوز دومین استان بیکار ایران است!

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه؛

هوای کرمانشاه در تعطیلات “عید فطر” چطور است؟

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه، از روز جمعه (اول اردیبهشت) تا اواسط هفته آینده احتمال رگبارهای بهاری خفیف و پراکنده در سطح استان وجود دارد.
کد خبر: ۱۴۰۴۷۲۴

جام جم آنلاین؛ سعید قاسمی، درباره وضعیت آب و هوای استان در روزهای پایان هفته و منتهی به تعطیلات عید فطر گفت: مهمترین پدیده جوی در این مدت احتمال رگبار خفیف و پراکنده بهاری است.

وی از ورود سامانه ناپایدار ضعیفی به جو استان از روز جمعه(اول اردیبهشت) خبر داد که ممکن است تا روزهای شنبه و یکشنبه رگبار خفیف و پراکنده و همچنین رعد و برق به همراه داشته باشد و در مجموع احتمال بارش آن ضعیف است.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه شرایط برای ناپایداری در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۴ و ۵ اردیبهشت) بیشتر است، افزود: برای این دو روز نیز وضعیت کنونی نقشه‌ها احتمال بارش میانگین پنج تا شش میلی‌متر و در برخی نقاط که پیک بارش را داریم، حداکثر تا ۱۰ میلی‌متر است.

قاسمی اضافه کرد: احتمال بارش در نواحی شمالی استان و منطقه اورامانات بیشتر خواهد بود.

وی از روند کاهشی دمای روزانه هوا نیز از روز جمعه تا اواسط هفته آینده خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود به طور میانگین کاهش سه تا پنج درجه‌ای دمای روزانه را در سطح استان داشته باشیم، اما در این مدت دمای شبانه تغییر محسوسی نخواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها