حملات سایبری هکر‌ها علیه رژیم صهیونیستی

رسانه‌های صهیونیستی از ده‌ها حملات سایبری گروه هکر‌های انانیموس سودان و شصت حمله هکر‌هایی از ایران علیه پایگاه‌های مهم این رژیم خبر دادند.
کد خبر: ۱۴۰۴۲۹۵

به گزارش جام جم آنلاین، بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائیلی، بسیاری از موسسات دولت و بانک‌های رژیم اشغالگر اسرائیل هدف حملات سایبری قرار گرفتند.

تجربه سال‌های اخیر نشان می‌دهد تلاش‌های اسرائیل برای مقابله با حملات سایبری به شکل واضح و روشن شکست خورده است و این رژیم هر از گاهی هدف حملات سایبری قرار می‌گیرد؛ خواه این حملات از طریق هکر‌های دولتی یا غیر دولتی انجام شود.

در همین راستا، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند گروه هکر‌های انانیموس سودان اواخر هفته ده‌ها حمله علیه رژیم اشغالگر اسرائیل انجام داد.

روزنامه معاریو نوشت گروه انانیموس سودان که اخیرا در حملات سایبری علیه اسرائیل نقش فعالی ایفا کرده است، اواخر هفته ده‌ها حمله سایبری در اسرائیل انجام داد.

بر اساس این روزنامه، حملات سایبری در چارچوب عملیات قدس انجام شد که اوایل ماه آوریل هر سال صورت می‌گیرد.

از جمله پایگاه‌های مهمی که صبح روز جمعه هدف حمله قرار گرفت، پایگاه اینترنتی یک دانشگاه، پایگاه سازمان پست، پایگاه‌های برخی بانک‌ها و برخی پایگاه‌ها با اهمیت کمتر بود که حتی برخی از این پایگاه‌ها از دسترس خارج شدند.

روزنامه اسرائیل هیوم نیز اعلام کرد حملات دیداس (DDoS) برخی از پایگاه‌های معروف اسرائیلی را از دسترس خارج کرد؛ به طوری که حدود شصت حمله سایبری ایرانی برای از دسترس خارج کردن پایگاه‌های اینترنتی و خلل وارد کردن به آن‌ها رخ داده است. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها