رسولی نژاد

استکبار جهانی رو به اضمحلال است

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به تدریج فهمیده حمایت از رژیم صهیونیستی منطقی نیست و اکنون شاهد اضمحلال استکبار و فروپاشی آمریکا هستیم.
کد خبر: ۱۴۰۳۹۹۳
به گزارش جام جم آنلاین تهران،سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز روز قدس را باشکوه‌تر و متفاوت‌تر از گذشته برگزار کردیم؛ جبهه مقاومت نسبت به گذشته قوی‌تر شده است.

وی افزود: شاهد هستیم عربستان در یمن با فردی مذاکره می‌کنند که پیش از برای سر او جایزه تعیین کرده بودند؛ در شرایط کنونی یمن تقاضای غرامت از عربستان دارد و شروطی را برای صلح و ادامه مذاکره اعلام می‌کند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با دیپلماسی فعال دولت آیت‌الله رئیسی شاهد هستید مذاکرات با دولت عربستان انجام شده و سفارتخانه‌ها در حال بازگشایی است و عربستان اعلام آمادگی کرده تا سرمایه‌گذاری بزرگی در ایران انجام دهد و در پی این امر کشورهای دیگر همچون امارات، بحرین، تونس و دیگر کشورها اعلام همکاری گسترده با جمهوری اسلامی داشته باشند.

رسولی‌نژاد بیان کرد: شورای همکاری خلیج فارس در جلسه اخیر و در بیانیه‌ای که صادر کرده مواضع دوستانه‌ای نسبت به جمهوری اسلامی اتخاذ کرد؛ این حرکت باعث تضعیف جبهه استکبار، حامیان اسرائیل و باعث تقویت جبهه مقاومت شد.

وی ادامه داد: نتیجه دست برتر داشتن مقاومت این است که دولت اسرائیل،وزیر امنیت داخلی و سازمان اطلاعات اسرائیل منع ورود نیروهای مسلح اسرائیل را به مسجدالاقصی صادر می‌کند در حالیکه اینها بیشترین فشارها را در آستانه روز قدس وارد می‌کردند؛ جریان تندرو درون اسرائیل هم عقب‌نشینی کرده است؛ اختلاف درونی در اسرائیل باعث شده است به فرموده مقام معظم رهبری وعده ۲۵ ساله نابودی اسرائیل زودتر محقق شود.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اشاره داشت: اسرائیل به فروپاشی نزدیک‌تر شده است و جبهه مقاومت درحال قوی‌تر شدن است؛ رئیس جمهور فرانسه به دنبال سفر به چین و مذاکره با رئیس‌جمهور چین بیان می‌کند نگاه ما باید به سمت شرق باشد و روابط با شرق تقویت شود؛ آنها نمی‌خواهند سگ قلاده به گردن آمریکا باشد، یعنی اروپا هم فهمیده همراهی بیش از این با آمریکا و حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل به نفع آنها نخواهد بود و باعث افول دولت‌ها و حکومت‌ها در اروپا خواهد شد.

رسولی‌نژاد تاکید کرد: زمانی که نتانیاهو اعلام می‌کند به آمریکا سفر خواهد کرد رئیس جمهور آمریکا اظهار تمایل نمی‌کند؛ آمریکا هم به تدریج فهمیده حمایت از رژیم صهیونیستی منطقی نیست و اکنون شاهد اضمحلال استکبار و فروپاشی آمریکا هستیم.

وی همچنین گفت: راهپیمایی روز قدس همانند راهپیمایی ۲۲ بهمن که باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد، با حضور باشکوه مردم متفاوت‌تر از سال‌های قبل بود؛ امیدواریم دولت در تحقق شعار سال به‌ویژه مهار تورم موفق باشد و با تغییراتی که در کابینه خود خواهد داد مسیر پیشرفت بهتر و سریع‌تر طی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها