تخصیص ۲۰ میلیارد اعتبار برای تکمیل مجموعه "مینی‌ورلد" ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه ۱۴۰۲ اعتباری ملی با نام پارک جهان کوچک ملایر به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل این مجموعه در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۴۰۳۲۴۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان، هادی بیگی نژاد اظهار کرد: هر مکانی، هر شهر و کشوری نمادهایی برای جذب گردشگر دارد که از آن مکان به عنوان شناسنامه آن شهر یاد می شود.

وی پارک سیفیه و تپه نوشیجان را شناسنامه شهرستان دانست و گفت: مجموعه جهان کوچک‌ یکی از مکان های گردشگری است که در آینده از آن به عنوان شناسنامه شهرستان ملایر یاد خواهد شد که نقش مهم و موثری در جذب گردشگر دارد.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با بیان اینکه از این طرح به عنوان یک طرح گردشگری یاد می شود، افزود: این طرح می تواند اقتصاد شهر را بهبود ببخشد.

وی به تلاش های صورت گرفته در سال های گذشته برای تخصیص ردیف ملی این پروژه که نتیجه ای نداشته است، اشاره و مطرح کرد: در بودجه ۱۴۰۲ اعتباری ملی با نام پارک جهان کوچک ملایر به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

بیگی‌نژاد ابرازامیدواری کرد: با کمک دولت و شهرداری این پروژه به پایان برسد و این پارک به عنوان یک مرکز گردشگری در ایران و حتی خارج از ایران معرفی شود.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد جاذبه های گردشگری در شهرستان، خاطرنشان کرد: مشابه این طرح در ایران به غیر از ملایر وجود ندارد و فقط در کشور چین وجود دارد.

newsQrCode
برچسب ها: همدان پارک ملایر
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها