سامانه 137 ظرفیت مناسبی برای راهنمای گردشگران است

رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان گفت: مرکز ۱۳۷ شهرداری همدان ظرفیت خوبی برای راهنمای گردشگران و مسافران است.
کد خبر: ۱۴۰۲۳۴۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حمید بادامی‌نجات در بازدید از مرکز ۱۳۷ شهرداری همدان در راستای بررسی وضعیت ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی، گفت: مرکز ۱۳۷ شهرداری، یکی از حوزه‌های فعال مدیریت شهری است که با بررسی‌های صورت گرفته عملکرد خوبی را در حوزه خدمات‌دهی به مسافران را داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.
بادامی‌نجات با بیان اینکه مرکز 137 از سازمان‎هایی است که در راهنمایی و کمک به گردشگر یا مسافران بسیار تاثیرگذار است، اظهار داشت: شهرداری می‌تواند ارائه خدمات گردشگری به مسافران را در این مرکز دائمی کند.
وی با بیان اینکه شهرداری متولی شهر است و باید به وظایف خود عمل کند، افزود: مدیریت شهری در انجام وظایف خود نباید منتظر عملکرد یا اقدامات سایر دستگاه های اجرایی باشد.
رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان اضافه کرد: با توجه به ظرفیت مرکز ۱۳۷ شهرداری همدان به‎ویژه در زمینه تسلط بر امکانات و ظرفیت‌های گردشگری شهر، این مرکز در ارائه خدمات به گردشگران نوروزی عملکرد مطلوبی داشته است.
بادامی‌نجات یادآور شد: در گزارش‌های دریافت شده از ابتدای نوروز تعدادی از راهنمایان گردشگری همدان با استقرار در این مرکز به گردشگران؛ مشاوره و راهنمایی لازم در زمینه بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری، هتل ها و مراکز اسکان، آدرس و تلفن های ضروری اعم از بیمارستان‎ها، درمانگاه‌ها و داروخانه ها و ... را داشته اند.
وی افزود: همچنین با توجه به پیش‌بینی ورود تعداد قابل توجهی از گردشگران و مسافرین در ایام عید فطر، برنامه راهنمای گردشگران از طریق سامانه ۱۳۷ ادامه خواهد داشت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
افسانه کوهنوردی ایران

گفت‌وگو با افسانه حسامی‌فرد، اولین کوهنورد زن تاریخ‌ساز ایرانی در مسیر باشگاه هشت ‌هزاری‌ها

افسانه کوهنوردی ایران

جا مانده از نسل هوش مصنوعی

در گفت‌وگو با یک جامعه‌شناس، تهدیدات و فرصت‌های هوش مصنوعی برای خانواده‌های ایرانی را بررسی کرده‌ایم

جا مانده از نسل هوش مصنوعی

نیازمندی ها