شبکه‌های مختلف تلویزیون هر سال با نزدیک شدن به ایام نوروز ویژه برنامه تحویل سال را با حضور مجریان نام آشنا تدارک می‌بینند.
شبکه‌های مختلف تلویزیون هر سال با نزدیک شدن به ایام نوروز ویژه برنامه تحویل سال را با حضور مجریان نام آشنا تدارک می‌بینند.
کد خبر: ۱۴۰۱۲۸۹

به گزارش جام جم آنلاین، لحظه سال تحویل و ۱۳ روز نوروز، از جمله ایامی است که هر ساله در برگزاری آن بیشترین سهم را صداوسیما با تولیدات تلویزیونی و رادیویی خود برای شبکه‌های سراسری دارد.

از این رو طبق روال همیشگی از اواسط بهمن ماه زمزمه برنامه‌های سال تحویل و سریال‌های نوروزی در رسانه‌ها پررنگ‌تر از دیگر اخبار رسانه ملی است.

تهیه‌کنندگان و مجریان تلویزیونی برای به نمایش درآوردن ایده‌ها و خلاقیت‌های شبکه‌های سیما، هر‌کدام سعی دارند تا به بهترین نحو اجرا و زمان بندی ویژه برنامه نوروز خود را روی آنتن ببرند.

اقبال واحدی، عباس طاهریان، مهدی مهدی‌قلی و فرشته ایزدی در قاب شبکه یک

«نوروز دوست داشتنی» برنامه شاد نوروزی شبکه یک با محوریت هویت ایرانی و پیشرفت تدارک دیده شده است.این برنامه از شنبه ۲۷ اسفندماه تا یکشنبه ۲۸ اسفندماه هر شب ساعت ۲۳ به مدت ۴ ساعت به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد پخش می‌شود.

همچنین در ۲۹ اسفندماه و روز پایانی سال «نوروز دوست داشتنی» به مدت ۸ ساعت تا لحظه تحویل سال ۱۴۰۲ پخش می‌شود. اجرای این برنامه را اقبال واحدی، عباس طاهریان، مهدی مهدی‌قلی و فرشته ایزدی بر عهده دارند.

المیرا شریفی‌مقدم، وحید رونقی و مجید یحیایی در قاب شبکه دو

ویژه‌برنامه تحویل سال «شب عیدی» با اجرای المیرا شریفی‌مقدم، وحید رونقی و مجید یحیایی از ۲۶ اسفندماه از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.این برنامه با حضور مهمانان مختلف گفتگو‌هایی ویژه را تدارک دیده و طراحی دکور نیز از اِلمان‌هایی ویژه بهره می‌برد.

ویژه‌برنامه «شب عیدی» از ۲۶ اسفند حوالی ساعت ۲۱:۰۰ روانه آنتن می‌شود و ۲۹ اسفند ماه نیز از حوالی ظهر تا شب عید همراه مخاطبان شبکه دو سیماست.

حامد سلطانی در قاب شبکه سه

برنامه سال تحویل شبکه سه سیما از ۲۶ اسفندماه تا لحظه تحویل سال ۱۴۰۲ به مدت ۴ شب با اجرای حامد سلطانی تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

این برنامه با دعوت از خوانندگان و هنرمندان مطرح، دقایق شادی را برای بینندگان رقم خواهد زد.

محمدجعفر خسروی، سونیا پوریامین و ندا سپانلو در قاب شبکه چهار

شبکه چهار با «پیشواز» به استقبال بهار می‌رود. ویژه‌برنامه تحویل سال این شبکه از اذان مغرب آخرین روز سال آغاز و تا تحویل سال، حدود ۶ ساعت با اجرای محمدجعفر خسروی، سونیا پوریامین و ندا سپانلو روی آنتن خواهد بود.

مصطفی امامی در قاب شبکه پنج

برنامه تلویزیونی «پنج ستاره» ویژه تحویل سال با اجرای مصطفی امامی از شنبه ۲۷ اسفند تا دوشنبه ۲۹ اسفند روی آنتن شبکه تهران سیما می‌رود.این برنامه به تهیه کنندگی فرهاد مختاری شنبه و یکشنبه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود و روز دوشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲ بامداد سه شنبه تماشایی خواهد شد.

پژمان بازغی در قاب شبکه نسیم

شبکه نسیم برنامه «کودک شو» را با اجرای پژمان بازغی برای سال تحویل تقدیم نگاه بینندگان می‌کند. این برنامه از ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۹ اسفندماه تا بعد از سال تحویل روی آنتن شبکه نسیم است. همچنین این ویژه برنامه همزمان با کیفیت ۴ k از شبکه فراتر نیز پخش می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها