کد خبر: ۱۳۹۷۲۳۹

کارتن سازی

کارتن سازی امروزه با رشد تکنولوژی و بهره گیری از دستگاه های جدید و تمام اتوماتیک ، بسیار پیشرفته شده و سرعت و همین طور تنوع در تولید انواع کارتن ها بالا رفته است. کارخانه کارتن سازی کارا کارتن هم با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های کارتن سازی ، یکی از به روز ترین ها در این زمینه می باشد که به عنوان بزرگ ترین کارتن سازی تهران در حال فعالیت بوده و محصولات خود را نه تنها در تهران و کرج ، بلکه در سراسر کشور به فروش می رساند. قیمت کارتن در این مجموعه به دلیل حذف واسطه ها و فروش کاملا مستقیم بسیار مناسب تر از سطح بازار می باشد. کارا کارتن علاوه بر کارتن سازی ، در زمینه ورق سازی و فروش انواع ورق کارتن هم فعالیت داشته و تمامی محصولات خود نظیر کارتن سه لایه ، کارتن پنج لایه ،کارتن لمینتی ، کارتن میوه و ... را با بالا ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می کند. خرید کارتن از شرکت تولید کارتن کارا کارتن به دو صورت حضوری و تلفنی امکان پذیر است.

 

لیست کارتن سازی های تهران

شرکت کارتن سازی تهران با راه اندازی دفتر مرکزی خود در میرداماد تهران در لیست کارتن سازی های تهران قرار گرفته است ولی علاوه بر تهران ، کارتن ها و ورق کارتن های تولید شده در این شرکت به مشتریان در سراسر ایران ارسال می شود. همان طور که می دانید شرکت های زیادی در زمینه کارتن سازی و تولید ورق کارتن در حال فعالیت هستند. اما قبل از اقدام به خرید بهتر است در انتخاب کارخانه کارتن سازی مورد نظر به چند فاکتور مهم توجه شود. اولین و مهم ترین آن ها بررسی اعتبار شرکت و مجوز های آن می باشد. در مرحله دوم هم باید کیفیت محصولات را سنجیده و به مقایسه ی قیمت پرداخت. توجه داشته باشید که تمامی شرکت ها فروش مستقیم نداشته و عمدتا محصولات خود را از طریق وب سایت های فروشگاهی و مواردی از این قبیل به فروش می رسانند که وجود این واسطه ها تنها باعث بالا رفتن قیمت برای مصرف کننده می شوند.

 

قیمت کارتن

قیمت کارتن ها تماما با توجه به مدل کارتن ، سایز و ابعاد کارتن ، جنس ورق کارتن ها و همچنین ساختار کارتن مورد نظر تعیین می شود. البته قیمت مواد اولیه ی به کار رفته در ساخت کارتن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما یکی از فاکتور هایی که تاثیر زیادی بر روی قیمت کارتن برای مصرف کننده ی نهایی دارد ، نحوه ی خرید است که به صورت مستقیم صورت گیرد و یا با استفاده از واسطه ها. در خرید مستقیم معمولا قیمت حدود 10 تا 20 درصد ارزان تر از خرید از طریق واسطه ها می باشد. از موارد دیگری که در تعیین قیمت کارتن نقش دارند می توان به نوع چاپ روی کارتن اشاره کرد. گران ترین و مرغوب ترین روش برای چاپ طرح روی کارتن ها ، لمینت کردن کارتن می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار است. بهترین راه برای استعلام قیمت به روز کارتن مورد نظر ، تماس با شرکت کارا کارتن می باشد.

معرفی بهترین کارخانه کارتن سازی تهران

کارتن سازی تهران

کارا کارتن به عنوان کارتن سازی تهران انواع کارتن ها و همین طور ورق کارتن ها در انواع مختلف و با کیفتی بالا تولید کرده و در کم ترین زمان ممکن نیز برای مشتری ارسال می کند. این مجموعه با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه ها و ماشین آلات و همین طور تیم متخصص و مجرب ، قادر به تولید کارتن ها در تیراژ بالا در کوتاه ترین زمان و با سرعت بسیار بالا می باشد. تنوع کارتن ها در این مجموعه بالا بوده و اگر کارتن مورد نظر مشتری به صورت آماده در انبار موجود نباشد ، به صورت اختصاصی طراحی و تولید می شود که به آن کارتن اختصاصی گفته می شود

قیمت دستگاه کارتن سازی

در خصوص قیمت دستگاه کارتن سازی با توجه به تنوع بالا در انواع دستگاه ها و ماشین آلات مورد استفاده در کارخانه های کارتن سازی نمی توان قیمت ثابتی اعلام کرد و به جهت استعلام قیمت ابتدا باید مدل و نوع دستگاه مورد نظر خود را مشخص کرده و سپس به تحقیق بپردازید. اما به طور کلی قیمت دستگاه های کارتن سازی از 150 میلیون تا 1/5 میلیارد تومان می باشد که با توجه به شرایط بازار همیشه در حال تغییر می باشد. اگر شما هم در ابتدای کار راه اندازی خط تولید کارتن سازی هستید و قصد خرید دستگاه کارتن سازی دارید ، بهتر است در ابتدای کار از خرید دستگاه ها در مدل های متنوع خودداری کرده و از دستگاه های ضروری شروع کنید.

 

معرفی بهترین کارخانه کارتن سازی تهران

 

راه اندازی کارخانه کارتن سازی

راه اندازی کارخانه کارتن سازی دارای مراحلی می باشد که به صورت خلاصه عبارت است از : مراجعه به سایت بهینه یاب و ارائه مدارک لازم برای دریافت پروانه و مجوز لازم و همین طور خرید زمین و احداث کارخانه. اما در طی این مسیر موارد زیادی هستند که باید به آن ها توجه کنید. برای مثال برق مورد نیاز برای خط تولید کارخانه از نوع برق سه فاز است و محیط کارخانه نیاز به عایق بندی های مطمئن دارد. همچنین محیط انبار باید در برابر رطوبت عایق بندی شود چرا که هیچ چیز مانند رطوبت نمی تواند به کارتن ها آسیب بزند (رطوبت باعث از بین رفتن استحکام و مقاومت کارتن ها می شود).

 

کارخانه کارتن سازی

کارخانه کارتن سازی کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگ ترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و آزمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

کارتن سازی ارزان

کارا کارتن از آن جهت به کارتن سازی ارزان شناخته شده است که از طریق حذف واسطه ها و فروش مستقیم ، محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب تر از سطح بازار به مشتریان خود می فروشد. همچنین همواره با ارائه قیمت های مناسب در کنار کیفیت بالای محصولات خود ، توانسته مشتریان زیادی را جذب کند. اگر شما هم به دنبال خرید کارتن با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید می توانید از طریق شماره های درج شده در انتهای مطلب با دفتر فروش این مجموعه تماس گرفته و از مشاوره ی رایگان نیز بهره مند شوید.

ورق سازی

منظور از ورق سازی در واقع تولید ورق کارتن های می باشد که پس از طی کردن مراحل پروسه ی تولید ، به کارتن ها یعنی همان محصول نهایی تبدیل می شوند. کارخانه کارتن سازی کارا کارتن علاوه بر تولید و فروش انواع کارتن ، به تولید انواع ورق کارتن ها نیز می پردازد. پر کاربرد ترین نوع ورق کارتن در کارتن سازی ، ورق کارتن e فلوت می باشد که به دلیل داشتن دندانه های زیاد از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. همچنین سطح صاف و ظرافت این نوع ورق باعث شده تا مناسب ترین سطح برای انجام لمینت کارتن باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها