رئیس جمهوردربدو ورود به یزد عنوان کرد؛

تلاش برای رفع دغدغه مردم در مناطق کمتر برخورداراستان

یزد - رئیس جمهور از تلاش دولت برای دفع دغدغه مردم در مناطق کمتر برخوردار استان در دور دوم سفر استانی هیئت دولت به این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۴۲۰۱

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ،  آیت الله  در بدو ورود خود به استان در فرودگاه شهید صدوقی یزد اظهارداشت : خدا را شاکرم در این ایام بسیار پرفضیلت توفیق یافتم به این استان سفرکنم و با مردم پر تلاش استان ومدیران این استان خانواده معظم شهدا دیدار کنم.

 وی افزود : به همه شهدای استان شهید صدوقی و مفاخر استان دورد می فرستم زیرا این افراد جزو مفاخر استان و جهان اسلام محسوب می شوند.

 رئیسی تصریح کرد: در دو راول سفر به دلیل شرایط کرونایی موفق به دیدارمردمی نشدم اما در این سفر دو روزه حتما دیدارهای مردمی در کنارجلسات خواهیم داشت تا بخشی از زدین خود را به مردم استان ادا کنیم.

رئس جمهور خاطر نشان ساخت : در این سفر مصوبا ت دور قبل و هم نیازهای استان را در قالب مصوبات جدید  پیگیری خواهیم کرد و تلاش می کنیم با حضور در مناطق محروم وکمتر برخوردار از نزدیک مسائل مردم این مناطق را پیگیری کنیم .

وی گفت : قبل از سفر جلسات متعددی با اقشار مختلف استان مسئولان، نمایندگان مجلس و .... داشتم دیدگاهها،نظرات و نیازهای استان را دارم  امیدواریم با این سفر بتوانیم انچه دغدغه های مردم است را دنبال کنیم و بخشی از این دغدغه ها  را در همین سفر پیگیری کنیم .

رئیسی خاطر نشان ساخت: مردم یزد همیشه با خدا و سختکوشی زندگی کرده اند و امیدواریم بعد از این هم بتوانیم شاهد این جلوه ها باشیم.

 وی در پایان ازهدیه ارزشمندهیئت ها ی مذهبی یزد که یک شال نمادین ترمه بود قدردانی کرد.

 خبر نگار جام جم آنلاین / سمیه شرف دینی 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها