در راستای تکریم ارباب رجوع:

 ارائه خدمات استعلام اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از طریق دفاتر پیشخوان دولتی صورت می‌گیرد

سرپرست اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی گفت : در جهت ارائه خدمات الکترونیکی و تحقق دولت الکترونیکی سه نوع استعلام از طریق دفتر خدمات پیشخوان در سطح شهر تبریز به مدت یک ماه بصورت آزمایشی انجام می شود و سپس ارائه این خدمات توسط تمامی دفاتر پيشخوان دولت در سطح استان این خدمت ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۹۴۱۹۵

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: جعفر حسن زاده ضمن اعلام خبر فوق، افزود : برای انجام بهتر و مطلوب تر ارائه خدمات در جهت تکریم ارباب رجوع و ارج نهادن به وقت آنها و ارائه خدمت در محلات به شهروندان، استعلام های سابقه مالکیت همه ارگان ها و ادارات، استعلام ملی ، دولتی و موات بودن اراضی، استعلام بانکی اقشار ویژه از سوی شعب بانک های عامل از طریق 18 نمایندگی دفاتر  پیشخوان دولتی مستقر در شهر تبریز انجام و در ادامه نیز در جهت ارائه خدماتی که امکان ارائه از طریق دفاتر باشند، احصاء و به مرور زمان به خدمات قابل ارائه در دفاتر اضافه می شود.

وی افزود : شهروندان محترم می‌توانند  در جهت استعلام و انجام امور فوق با مراجعه دفاتر پیشخوان، نسبت دریافت خدمات اقدام نمایند.

حسن زاده افزود : ارائه این خدمات در جهت انجام سریع و بهتر درخواست های شهروندان بوده و دیگر نیازی برای حضور در اداره کل نمی باشد.

سرپرست اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی گفت: برای ايجاد فرصت برابر، براي هرشهروند عزیز و كاهش بوروكراسي در سيستم‌هاي اداري راه خدمات به ارباب رجوع بصورت خودکار صورت خواهد پذیرفت که  همانا نهایتاً رضایت ارباب رجوع را در برخواهد داشت.

حسن زاده اظهار داشت: یکی از مزایای ارائه خدمات الکترونیکی، نهادینه نمودن مبحث دولت الکترونیک در بطن جامعه شهری و روستایی است. بطوریکه اقشار مختلف جامعه بصورت عملی با مزایای استفاده از خدمات دولت الکترونیک آشنا شده و به خوبی از آن در زندگی روزمره خود استفاده خواهند نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها