مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند از پیشرفت مناسبی برخوردار بوده و طبق زمانبندی در حال اجرا هستند.
کد خبر: ۱۳۷۶۹۲۴

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، امیر بخشی‌زاده در حاشیه بازدید نمایندگان حوزه وزارتی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شرکت عمران سهند افزود: امید است با پیگیری هایی که توسط وزیر راه و شهرسازی بصورت مستمر انجام می شود تمامی پروژه های نهضت ملی مسکن در موعد مقرر تحویل متقاضیان  شود.

وی از متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن خواست مبالغ تعیین شده برای دریافت واحدهای مسکونی را طبق زمان‌بندی واریز کنند تا روند تکمیل پروژه‌ها تسریع یابد و به موقع این واحدها تکمیل و در اختیار آنان قرار گیرد.

 نمایندگان حوزه وزارتی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه های ۷۸۶ واحدی چشمه، ۲۰۸ واحدی ال آی، ۹۶ واحدی نیلوفر، ۶۶ واحدی شقایق، ۷۲ واحدی آذر و ۳۹۶ واحدی آوین شهر جدید سهند بازدید کردند.
بیش از ۱۶۵ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید سهند و شهریار ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۹۶ هزار نفر حائز شرایط اولیه بوده و ۲۹ هزار نفر در انتظار بررسی تا تخصیص پروژه هستند.

تاکنون ۱۳ هزار نفر از واجدان شرایط در این شهرها حساب افتتاح کرده‌اند که از این تعداد بیش از ۶ هزار نفر از متقاضیان، بالای ۴۰ میلیون تومان در وضعیت تخصیص و افتتاح حساب، آورده داشته‌اند.

شهر جدید سهند در ۲۵ کیلومتری جنوب تبریز واقع است.

شهرهای جدید سهند و شهریار کانون اصلی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستند.



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها