نماینده مردم اردستان در مجلس:

میراث فرهنگی اردستان زمین‌گیر شده است

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: میراث فرهنگی در شهرستان اردستان با وجودی که سرمایه عظیمی در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی و دیگر بخش‌ها دارد، زمین‌گیر شده است.
کد خبر: ۱۳۹۳۳۰۴

جام جم آنلاین اصفهان ؛ سید صادق طباطبایی‌نژاد اظهار کرد: اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردستان بیش از هشت ماه است در بلاتکلیفی و بدون مسئول اداره می‌شود که این موضوع باعث شده بسیار از اقدامات و پروژه‌های میراثی با کندی مواجه شود. 

وی با بیان اینکه شهرستان اردستان شاخص‌ترین آثار تاریخی و فرهنگی استان، کشور و حتی میراث جهانی را داراست و بلاتکلیفی اداره میراث فرهنگی بدون شک آسیب‌رسان است، افزود: اداره کل استان باید پاسخگو باشد که چرا با وجود اهمیت گردشگری و همچنین آسیب‌هایی که پس از شیوع کرونا به صنعت گردشگری وارد شد اما اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردستان چند ماه بدون رئیس است؟

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با ضعیف توصیف کردن عملکرد وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، افزود: در دوره قبل مجلس بسیار تلاش کردیم برای تقویت بیشتر، سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه تبدیل شود ولی عملکرد وزارت میراث فرهنگی کشور از ابتدای دولت جدید تاکنون خوب نبوده و بسیاری از نمایندگان مجلس به عملکرد وزیر میراث فرهنگی انتقاد دارند.

طباطبایی‌نژاد از بی‌توجهی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان به اداره میراث فرهنگی اردستان انتقاد کرد و گفت: میراث فرهنگی در شهرستان اردستان با سرمایه عظیمی که در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی و دیگر بخش‌ها دارد و نشان از هویت و تاریخ مردم منطقه است هم اکنون زمین‌گیر شده است.

شانس وزیر ورزش برای ماندن در دولت زیاد نیست

وی با اشاره به استیضاح وزیر ورزش و جوانان گفت: وزیر ورزش و جوانان از مجلس کارت زرد دوم را گرفت و انتقادات زیادی نسبت به عملکرد ایشان در مجلس است.

نماینده مردم اردستان در مجلس با بیان اینکه عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی، هزینه‌های نامتعارف در قراردادهای مربیان و بازیکنان خارجی خصوصاً در رشته فوتبال و حاشیه‌های بسیاری که برخی از چهره‌های ورزشی در ایام ناآرامی‌ها به وجود آوردند و... از جمله دلایل مطرح شدن استیضاح وزیر ورزش و جوانان است، گفت: وزیر ورزش عملکرد خوبی در دولت نداشته و آن‌طور که از وضعیت مجلس پیداست حمید سجادی شانس زیادی برای ادامه حضور در وزارت ورزش ندارد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها