قرارداد مهاجم ۳۳ساله پرسپولیس چگونه بسته شد؟

آپشن‌های کثیر عیسی

آیا صدرنشین با تفاضل گل مشخص می‌شود؟

کورس سرخابی ها و گل‌ گهر برای قهرمانی نیم فصل

در هفته پایانی دور رفت مسابقات سه تیم استقلال، پرسپولیس و گل‌ گهر سیرجان شانس رسیدن به قهرمانی نیم فصل را دارند.
کد خبر: ۱۳۹۳۰۳۸

به گزارش جام جم آنلاین، 4 تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و گل‌ گهر سیرجان مربع مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر را تشکیل داده‌اند.

با این حال با توجه به نتایجی که در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران رقم خورد، فقط سه تیم پرسپولیس، گل گهرسیرجان و استقلال شانس قهرمانی نیم فصل را دارند. البته شانس قرمزپوشان پایتخت برای قهرمانی بیشتر است.

با بررسی شرایط جدول مشخص می‌شود که وضعیت قهرمانی نیم فصل به چند حالت زیر بستگی دارد:

* پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل نساجی قهرمان نیم فصل خواهد بود و دور رفت را بدون چون و چرا با صدرنشینی تمام می‌کند.

* اگر پرسپولیس مقابل نساجی به تساوی برسد و استقلال در تبریز تراکتور را با بیش از سه گل شکست بدهد به احتمال زیاد قهرمان نیم فصل خواهد شد البته به شرطی که گل گهر در دو بازی باقیمانده‌اش مقابل آلومینیوم اراک و نفت آبادان در یک بازی امتیاز از دست بدهد.

* در صورت شکست خانگی پرسپولیس مقابل نساجی مازندران، استقلال و گل‌ گهر برای رسیدن به عنوان قهرمانی نیم فصل بایکدیگر رقابت می‌کنند و اگر استقلال بتواند تراکتور را شکست بدهد و گل‌گهر در یک بازی از دو مسابقه باقیمانده‌اش به پیروزی نرسد دیگر کار به محاسبه تفاضل گل دو تیم نخواهد کشید و استقلال قهرمان نیم فصل می‌شود اما اگر گل‌گهر مقابل نفت آبادان پیروز شود و در بازی معوقه‌اش با آلومینیوم اراک هم پیروز شود و استقلال هم تراکتور را شکست بدهد ممکن است تفاضل گل قهرمان نیم فصل را تعیین کند.

* به هر حال مسابقه پرسپولیس مقابل نساجی تعیین کننده خواهد بود و اگر شاگردان گل‌محمدی در این بازی خانگی پیروز نشوند ممکن است قهرمان نیم فصل روز پنجشنبه تعیین نشود و همه چیز به بازی معوقه گل گهر و آلومینیوم اراک موکول شود البته به شرطی که شاگردان قلعه‌نویی مقابل نفت آبادان پیروز شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها