استاندار همدان:

۱۵۰میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه تویسرکان به کنگاور در نظر گرفته شده است

استاندار همدان با بیان اینکه اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان به طور صددرصدی اجرایی می‌شود، گفت: ۱۵۰میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه تویسرکان به کنگاور در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۳۹۱۷۷۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد، در سفر خود به شهرستان تویسرکان ضمن حضور در جلسه بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان با محوریت مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، اظهار داشت: هدف از سفر به شهرستان‌ تویسرکان، این است که با همراهی نماینده محترم این شهرستان‌ در‌ مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیران استانی و شهرستانی، مصوبات سفر رئیس جمهور به استان با ریز جزئیات و پروژه‌ها، مرور و تبیین شود.

استاندار همدان افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از مجموعه خود برای جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان، پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان، بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان تویسرکان در نظر گرفته شده است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: مسئولان استانی و شهرستانی با تعامل بیشتر با نماینده محترم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، می‌توانند اعتبارات در نظر گرفته شده در سفر رئیس جمهور به استان را هرچه زودتر جذب کنند.

استاندار همدان عنوان کرد: اصل و محوریت در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰درصد بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف شهرستان تویسرکان به سرعت پیگیری می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها