شبکه پنج سیما، در بلندترین شب سال -شب یلدا- با ویژه برنامه های شاد و جذاب نظیر سلام تهران، مسابقه پنج‌ستاره، به خانه بر می گردیم، رنگین کمان، تله‌فیلم آتاناز و... به استقبال یلدا می‌رود.
کد خبر: ۱۳۹۱۶۲۶

برنامه «سلام تهران» گروه تهران و شهروندی امشب از ساعت ۲۲ تا پاسی از شب مهمان خانه مخاطبان می‌شود. این ویژه برنامه با تدارک بخش‌های متنوع و جذاب این شب را جشن می‌گیرد.«سلام تهران» با اجرای مصطفی امامی قرار است شب یلدای متفاوتی را پیش روی مخاطبان قرار دهد.

مسابقه تلویزیونی پنج ستاره به تهیه‌کنندگی فرهاد مختاری و اجرای حسین رفیعی امشب ساعت ۲۰ به مدت ۱۰۵ دقیقه از قاب شبکه پنج تماشایی می‌شود. این ویژه برنامه میزبان هنرمندان خواهد بود. در این ویژه برنامه، مجید شهریاری و دو خواهرزاده‌اش با ساناز سماواتی و همسر و پسرش رقابت می‌کنند و در برنامه دیگر شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، امیر غفارمنش و پسرش با مسعول، منصور و شهرام به همراه حامد وکیلی در نقش پدر مسعول مسابقه می‌دهند.

برنامه«به خانه برمی‌گردیم» گروه خانواده و کودک، امروز ویژه برنامه‌ای شاد و متنوعی را به مناسبت شب یلدا از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ تقدیم نگاه مخاطبان خواهد کرد. این ویژه برنامه با هدف ایجاد فضایی شاد و مطلوب برای خانواده‌ها و ارائه آموزش‌های مهم و کاربردی برای داشتن شب یلدایی متفاوت روی آنتن می‌رود. ایجاد همدلی و شور و نشاط میان اعضای خانواده از دیگر اهداف این ویژه برنامه خواهد بود.

حافظ خوانی استاد بهروز رضوی پیشکسوت رادیو و تلویزیون و رونمایی از اثر جدید مرکز موسیقی سازمان صدا و سیما به مناسبت شب یلدا از دیگر بخش‌های این برنامه است که در فواصل زمانی برنامه تقدیم می‌شود. نقالی، خاطره‌گویی، حضور مادر سه شهید دفاع مقدس و دعوت از هنرمندان از دیگر بخش‌های برنامه است. نصرا... حدادی، پژوهشگر و تاریخ‌شناس نیز در این برنامه درباره فلسفه شب یلدا برای مخاطبان صحبت خواهد کرد. همچنین مستند گزارشی از مرزبانان کشور درباره فعالیت‌های‌شان در راستای حفظ امنیت کشور تهیه شده که در فواصل برنامه تقدیم مخاطبان خواهد شد.

آموزش طبخ کیک شب یلدا در بخش آشپزی و آموزش چیدمان یلدایی و هنردستی با موضوع یلدا در میز هنری از آیتم‌های این ویژه برنامه است. این ویژه برنامه با اجرای دکتر محمد نظری و محدثه صارمی و به تهیه‌کنندگی زهرا خردمندنیک تقدیم مخاطبان ارجمند خواهد شد. ویژه برنامه «رنگین‌کمان» برنامه دیگر گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که با طراحی دکور، المان‌های زمستانی و برپایی کرسی شب یلدا به صورت ویژه روی آنتن می‌رود.

پخش میان‌برنامه‌های زمستانی، وله، نماهنگ، موسیقی تصویر و... نیز در این روز ویژه از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها