نماینده مردم یزد در گفتگو با جام‌جم آنلاین:

اقناع جامعه جهانی، خنثی کننده فشار دولتهای غربی است

عضو کمیسیون امور داخلی مجلس، خواستار رعایت حقوق شهروندی و نیز اقناع جامعه جهانی به منظور کاهش تاثیر فشارهای حقوق بشری غرب شد.
کد خبر: ۱۳۹۰۴۳۲

محمدرضا صباغیان بافقی در گفتگو با جام‌جم آنلاین، پاسخگویی و اقناع افکار عمومی و جامعه جهانی را خنثی کننده هدفی که غرب به دنبال آن است برشمرد و افزود: این اقدام از فشار‌ها و اجماع جهانی علیه ما می‌کاهد و از تحریم‌های بیشتر جلوگیری می‌کند.

نماینده یزد مهریز بافق ابرکوه خاتم و بهاباد گفت: دشمن هربار که ببیند ما در داخل ضعیف شد‌ه‌ایم فشارهایش را بیشتر می‌کند و برای وارد کردن ضربه به ایران بیشتر طمع می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر تبلیغات و سیاست غرب و کشور‌های دشمن با ما به نوعی انعکاس زیر پا گذاشتن حقوق بشر و نشان دادن جنایت در حق مخالفان داخلی است بنابراین ایران باید مواضع خود را در رابطه با اقداماتی که در داخل صورت می‌گیرد شفاف‌سازی کند.

صباغیان با تاکید بر لزوم بررسی اغتشاشات و اعتراضات اخیر در کشور، خواستار برخورد علنی با متخلفان چه در گروه مردم و چه در نیروی انتظامی شد و این اقدام را گامی در جهت پاسخگویی بهتر دیپلماتیک به افکار عمومی دنیا و افکار عمومی داخلی اعلام کرد.

وی بیان کرد: شرایط بحرانی کشور موجب مشخص شدن کشور‌های دوست و کشور‌های متخاصم و دشمن می‌شوند و دستگاه دیپلماتیک ما باید برنامه‌ها و مواضعش متناسب با مواضعی که کشور‌ها داشتند تنظیم و برنامه‌ریزی کند.

وی اذعان کرد: ما باید در چارچوب قانون رفتار کنیم و امنیت را ایجاد و حقوق شهروندی را حفظ کنیم نه اینکه امنیت مردم به بهانه آزادی از آن‌ها گرفته شود یا به بهانه آزادی امنیت ملی خدشه‌دار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها