تیم ملی فوتبال سنگال در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی برابر اکوادور به پیروزی رسید و راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شد.
تیم ملی فوتبال سنگال در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی برابر اکوادور به پیروزی رسید و راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شد.
کد خبر: ۱۳۸۸۷۹۳

به گزارش جام جم آنلاین، دور سوم از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از امروز سه شنبه و با دیدارهای گروه A این رقابت‌ها آغاز شد. در یکی از بازی‌های این گروه تیم ملی سنگال به مصاف اکوادور رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی برسد.

این مسابقه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه بین المللی خلیفه و با قضاوت «کلمنت تورپین» داور السالوادوری آغاز شد. در نیمه اول، سنگال بازی هجومی و جسورانه ای را به نمایش گذاشت و در همان ۴۵ دقیقه نخست مزد حملاتش را با گرفتن یک پنالتی و به ثمر رساندن گل توسط «اسماعیل سار» در دقیقه ۴۴ گرفت.

در نیمه دوم اکوادور که برای صعود به تنها یک تساوی نیاز داشت، با انجام دو تعویض وارد زمین شد تا نتیجه را جبران کند. فشار اکوادور بی ثمر نبود و «مویسز کایسدو» روی ضربه کرنری که این تیم به دست آورده بود، گل تساوی را در دقیقه ۶۷ وارد دروازه حریف کرد.

شادی اکوادوری‌ها اما تنها سه دقیقه دوام داشت چرا که سنگالی‌ها توسط «کالیدو کولیبالی» موفق شدند بار دیگر به گل برسند. نماینده آفریقا در دقیقه ۷۰ صاحب یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه اکوادور شد. اشتباه بازیکنان این تیم در دفع توپ باعث شد تا این توپ روی پای کولیبالی قرار بگیرد؛ مدافع تیم چلسی که بدون بازیکن مزاحم در محوطه جریمه حریف حضور داشت و به راحتی گل دوم را به ثمر رساند.

در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به پایان رسید تا سنگال که شانس کمتری نسبت به اکوادور برای صعود داشت، راهی مرحله بعد بشود. سنگال که «سادیو مانه» ستاره خود را پیش از جام جهانی از دست داد، این مسابقات را با باخت مقابل هلند آغاز کرد اما در بازی با قطر به پیروزی رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها