پاوه با ۳۲ میلی‌متر پربارش‌ترین شهر کرمانشاه

 رییس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شهرستان پاوه با ۳۲ میلی‌متر بارندگی پر بارش‌ترین شهر استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.
کد خبر: ۱۳۸۸۲۶۴

جام جم آنلاین؛ «سعید قربانی» روز شنبه اظهار کرد: پس از پاوه، شهرهای جوانرود با ۲۲، بخش گواور با ۲۱ و گیلانغرب نیز با ۱۷ میلی‌متر بارندگی در رتبه های بعدی پربارش ترین نقاط استان در این مدت بودند.

وی افزود: میزان بارندگی شهر کرمانشاه نیز براساس داده های ایستگاه هواشناسی فرودگاه در شبانه روز گذشته سه میلی‌متر گزارش شده است.

رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه یادآور شد: اموج ناپایداری که از روز جمعه استان را تحت تاثیر خود قرار داده بود هم اکنون از منطقه خارج شده است و تا فردا تنها شاهد رگبارهای پراکنده باران در مناطقی از شمال غرب استان خواهیم بود.

قربانی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته سرپل ذهاب با ۲۱ درجه بالای صفر گرمترین و شهرهای کنگاور، کوزران و گواور با هفت درجه سردترین نقاط استان بودند.

وی بیان کرد: در همین مدت دمای هوای کرماشاه نیز بین ۹ تا ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان بود.

 اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای نسبت به بارش شدید باران همراه با رعد و برق برای روزهای جمعه تا روز یکشنبه و احتمال وارد شدن خسارت به باغات و مزارع کشاورزی هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها