دیروز مسئولان تیم‌ملی به درستی درباره وضعیت بیرانوند توضیح نمی‌دادند. پاسخ آن‌ها این بود که پزشکان مشغول بررسی سلامت این بازیکن هستند تا اگر ممکن بود، بتواند در بازی با ولز و آمریکا، تیم‌ملی ایران را همراهی کند.
کد خبر: ۱۳۸۷۸۴۲

اخبار ضد و نقیض هم زیاد منتشر می‌شد. یکی از سایت‌ها نوشت او دو بازی ایران را از دست داده و سایت دیگری گفت با نقاب برای تیم‌ملی به میدان می‌رود.

به گزارش «جام‌جم» بیرانوند دیروز در اردوی تیم‌ملی به کارلوس کی‌روش گفته است با وجود شکستگی بینی، دوست دارد هر طور شده برای ایران بازی کند. ظاهرا توصیه پزشکان این بوده که یک مسابقه استراحت کند، ولی خود علیرضا اصرار به بازی کردن دارد. او به کارلوس تاکید کرده: «می‌خواهم بازی کنم. دوست ندارم در این شرایط از تیم‌ملی دور باشم.»


سیدحسین حسینی که در دیدار‌های دوستانه پیش از جام‌جهانی عملکرد خوبی داشت در دیدار برابر انگلیس یک بازنده محض بود. او نتوانست مقابل حملات حریف ایستادگی کند. خبرنگاران خارجی هم پس از مسابقه می‌گفتند یکی از دلایل اصلی شکست ایران مصدومیت بیرانوند بوده است. تا پیش از مصدومیت و تعویض علیرضا، تیم‌ملی به مراتب بازی دفاعی بهتری انجام می‌داد، ولی به محض تعویض او وضعیت کلا تغییر کرد و تیم‌ملی گل‌های زیادی خورد.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها