مسئول نمایندگی نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

توانمندی‌های پتروشیمی ایلام قابل تحسین است

مسئول نمایندگی نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جریان بازدید جامعه بسیج پزشکی استان از پتروشیمی ایلام گفت: شرکت پتروشیمی ایلام نمونه‌ی بارز خودباوری و تلاش جوانان این سرزمین است و این عظمت از کار، قابل تحسین است.
کد خبر: ۱۳۸۶۱۸۹

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ حجت الاسلام  محمدباقر هاشمی افزود: در خصوص حوادث اخیر کشور، مسئولین و اساتید دانشگاه با پرداختن به توانمندی‌های نظام در حوزه علمی به سؤالات و ابهامات دانشجویان پاسخ دهند.

وی  ادامه داد:با جهاد علمی دانشگاهیان ، جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌های علمی رتبه‌های نخست دنیا را از آن خود نموده است.


مسئول نمایندگی نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ادامه به اهمیت علم در توانمندسازی نظام جمهوری اسلام اشاره کرد و افزود:اگر حرکت علمی توام با تعهد، مسئولیت‌پذیری و جهاد معنوی باشد تولید ثروت و قدرت را به دنبال خواهد داشت.


حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر هاشمی ادامه داد:علی‌رغم مشکلات و‌ توطئه‌های دشمنان ، نظام اسلامی به برکت هوشیاری ، بصیرت و دشمن‌شناسی خود را توانمند نموده است.


وی‌ در پایان با تقدیر از میزبانی پتروشیمی ایلام از جامعه بسیج پزشکی استان گفت: صنعت پتروشیمی به عنوان یکی از توانمندی‌‌های نظام در عرصه‌ی علمی با بی‌اثر کردن تحریم‌ها نقش مهمی در توسعه صنعتی کشور داشته است.


این گزارش حاکیست اردوی علمی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ایلام در پتروشیمی ایلام برگزار شد و این اعضا از واحدها و پروژه‌های مجتمع بازدید کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها