حقیقت آن است که در اغتشاش اخیر، لیدرهای پرورده شده که می‌کوشند در گام اول نسل دهه۸۰ را جذب کنند، نقش ترویج گسست کامل از نهادهای دینی و حتی نهادهای ایرانی در زندگی روزمره را ایفا می‌کنند. رسانه‌ها و فضای مجازی در نقش لیدر، مهم‌ترین کارشان همین پرورش روحی ضد‌اسلامی و ضد استقلال و ضد ملی است.
کد خبر: ۱۳۸۵۵۶۶
نویسنده احمد میراحسان - شاعر و پژوهشگر
دیگر نماد‌های غربگرایانه در جان این گروه نشسته است. تلاش سلطه جویان برای پرورش ذائقه‌ای تحت فرمان شیطان بزرگ با استفاده از مد، خوراک، سرگرمی، موبایل، فضای مجازی و فیلم‌ها در مسیر بریدن از همه نماد‌های اسلامی، حتی نماد‌های ایران باستانی آشکار است. شبکه‌های رسانه‌های تروریستی در این میان نقش درجه یک را ایفا می‌کنند تا اذهان را جراحی و خود در اذهان بنشینند. پرورش با یک روحیه نیست‌انگارانه، بی‌وطن، بی‌هویت در نوجوانان مسخ شده و آویختگی به نماد‌های آمریکایی به مثابه نماد آزادی و اسیر وانمود‌های غربی، سلبریتی‌های سینما و فوتبال شده‌اند، همه نقش اصلی‌شان همین مخنس‌سازی و بی‌هویت سازی نسلی است که به وسیله او می‌خواهند دوباره بردگی را به ایران برگردانند.

اهمیت مسأله حجاب به‌عنوان یک نماد

برای پرورش داعشی آشوبگران، نسل جوان ایران برای آن‌که بردگان پروژه‌های ضد اسلامی و ضد ایرانی باشند، این فرآیند بی‌هویت سازی ضروری بوده است. از این نظر توجه به چالش‌های فرهنگی مقدم بر هر چیزی است. شیطان بزرگ بخشی از اقشار اجتماعی ایران، مدرن‌های طبقه غربگرا، روشنفکران و هنرمندان مدرن غربزده را با همین نفی ارزش‌های بومی پرورده است. این لیدر‌های درون نسلی فقط برای خدمت به برده‌داران مدرن فایده دارند و هیچ توانی جز این در شناخت، معرفت و تعقل ندارند. آن‌ها همچون موجودات مقلد از چیزی پیروی می‌کنند که به آنان تزریق می‌شوند. تلاش برای آن‌که هر دم اینان، چون مرغابی دریایی به طعمه و ابزار کشاندن مرغابی‌های دیگر به دام صیادان شوند، کارشان است. تزریق روحیه ویران‌سازی، هتاک، ضد اخلاقی و شیوع آن می‌تواند همان فضای روحی باشد که برای ویران کردن ایران نیابتا به دست به ظاهر ایرانیان، شیطان بزرگ نیاز به آن دارد، آن را طراحی کرده و به اجرا گذاشته است. پروژه ایران‌ستیزی به دست ایرانیان که امروز شیطان بزرگ آن را پیش می‌برد و همدستانی در تحصیلکردگان، تکنوکرات‌ها، سینماگران، سیاستمداران، رفورمیست‌ها دارد و امید می‌پرورد که مردم ناآگاه را به دام کشد و گرفتار تحرکات کله وار، ابزار براندازی سازد با تخریب نماد‌های دینی و ایرانی هماهنگ است. جالب آن است که در این ویران سازی نماد‌ها و آویختگی به نماد‌های غربی برای ترویج بی‌هویتی، مدیران اصلاح طلبی و ایران دوستی و حتی دینداری که دچار بیماری غربزدگی شده‌اند، شریک هستند و با تزریق کورکورانه خوراک اربابان به درون جامعه این نقش را ایفا می‌کنند. در اینجاست که مسأله حجاب به عنوان یک نماد و سنگر نخست معنا و اهمیت می‌یابد.

امکان عملیات تروریستی در حرم امام رضا (ع) نبود

باید مجدد تاکید کنم تمام نوشته حاضر تمهیدی برای همین خوانش فرهنگی از نیرو‌هایی است که به سبب گره‌خوردگی ایران و روح اسلام ناب ماموریت دارند در نقش اپوزیسیون ستیزه‌جو با جمهوری اسلامی اهداف ایران ستیزی شیطان بزرگ را با نقاب ایران دوستی و سپس ویران سازی ایران برای محو اسلام تحقق بخشند. در حقیقت نگارش رساله پژوهشی درباره ایران ستیزی با نقاب ایران پرستی یا بدون نقاب ایران دوستی هدف نخست من بود. مقاله‌ای به نام مقدمه‌ای بر شناخت ایران ستیزی اپوزیسیون ایرانی که ادغام شد با جنایت داعش در حرم حضرت احمد بن موسی (ع). در این میان نماد حرم بسیار پر معناست. در فضای این حرم کسانی شهید شدند که قرار بود در حرم امام همام علی بن موسی الرضا (ع) به شهادت می‌رسیدند، اما چون امکان اجرای چنین عمل تروریستی در آنجا نبود در حرم حضرت احمد بن موسی این حادثه شوم رخ داد.
امام‌رضا (ع) نماد اصلی اسلام انتظار عدل موعود جهانی و سربلندی ایران و پرورش مومنان به عدالت جهانی است. حقیقت این است که شهدای حرم شاهچراغ (ع) طعمه درندگی داعش، حرامزاده شیطان بزرگ و پرورده زهدان وهابیت و آل‌سعود شدند تا در ویران‌سازی ایران و ویران‌سازی امید، انتظار و عدل نقش جلادی و خونریزی و بازی برنامه‌ریزی‌شده وحشیگری بی‌آزرم آمریکا و قدرت جهانی سرمایه‌سالار متفرعن و مستکبر و سلطه‌جو را به اجرا بگذارند تا این قدرت به جهان اعلام کند که در دریدن و توحش از هیچ جنایتی فروگذاری نمی‌کند تا سلطه‌اش را ابقا نماید. این چهره رعب‌آمیز را آمریکا با نقاب اسلام وهابی و داعش، این زاده استعمار و روباه کهنه برای اهداف کفر خبیث امروزی تحقق بخشیده است تا بگوید برای فرعونیت و طاغوت‌گری و سلطه‌جویی از مجنون‌ترین کافران و ظالمان دیوانه‌تر است و برای سد راه اسلام و ظهور عدل جهانی موعود (عجل‌ا... تعالی فرجه‌الشریف) هر ددمنشی را به اجرا می‌نهد. چنین است که امروز جمهوری اسلامی به سبب برافراشتن پرچم توحید و ابلاغ وعده تردیدناپذیر الهی یعنی یقین به ظهور حجت خدا حی و منتظر و به‌دلیل مقاومت علیه فرعونیت کفر امروزی و برای برپاداشتن امید و انتظار عادل معصوم (ع) در معرض همه توطئه‌ها و انواع خشونت و ظلم و کینه‌توزی شیطانی قدرت متفرعن جهانی قرار دارد.

ایران، گلوگاه ندای انقلاب جهانی

رخداد کشتار حرم مطهر شاهچراغ (ع) سبب شد یادداشت حاضر را، چون تمهید برای واکاوی پروژه ویرانگری ایران و علت اهمیت ایران همچون گلوگاه ندای انقلاب جهانی موعود برگزیده ا... (عجل‌ا... تعالی فرجه‌الشریف) و گره‌خوردگی اسلام ناب محمدی به این سرزمین الهی به نگارش درآورم. ایران را در معرض شدیدترین انزجار کفر وحشی و شیاطین جنی و انسی قرار دادن به این سبب بوده است. تجزیه و تضعیف ایران، آشوب‌انگیزی و کشتار و ناامنی، به جان یکدیگر انداختن گروه‌های مردم، تصرف اذهان جاهل جوانان، بی‌بندوباری، تزریق حرام‌خواهی‌ها و گسترش اغوای ابلیسی هدف مهم و ریشه‌دار کفر جهانی در ستیز با اسلام و ا... است. برای این فروپاشی و محو یک سرزمین الهی که از عهد باستان، نور و ندای عقلانیت و معرفت و توحید و عرفان و عدالت‌پروری در آن طنین‌انداز بود باید ذهن‌ها را جراحی کرد. جراحی اذهان نسل اغواشده جوان به‌وسیله شیطان بزرگ با تزریق فرهنگ کفر مدرن، لذت‌جویی فاسد، تحریک شهوات کور و بهینی، غضب و خشم بی‌مهار، ترویج انواع حرام‌ها از زنا و لواط گرفته تا زنا با محارم، هرگونه پلشتی، باختن هر مسأله انسانی از خرد و تفکر گرفته تا حس و عاطفه و جانشین‌کردن آن‌ها با امیال حیوانی مقدور است. تنها به این شیوه می‌توان بر این کشور پیروز شد. فرهنگ میل وحشی و فساد و شهوات است که وقتی با فرهنگ خشونت و قتل و کشتار ادغام می‌شود و اذهان نسل جوان را تصرف می‌کند لشکر بی‌آزرم یزیدی شکل می‌گیرد. بی‌حیایی، زبان و جهل شمرگونه نشان همین تزریق همین فرهنگ تولید ربات‌های جنایت درون یک ملت و شیطان‌زدگی و جادوشدگی فرهنگی است. این زیربنای لشکر ایران‌ستیز به‌وسیله اندک‌ایرانیان شیطان و جن‌زده و برده شیطان بزرگ است.

ما درباره فرهنگ و انوار روشن شاهچراغ (ع) باید سخن بگوییم. روح جنایت داعش چه در نهان خود دارد؟ واکاوی ماجرا بیش از ۱۴۰۰ سال برمی‌گردد به تمام آن جریانی که درکی نارحمانی از اسلام و صله مفسرین طمعکار و ناصالح در آغاز داشتند و سپس تفسیر اموی اسلام ظهور کرد و وهابیت خلق شد. این یادداشت به ژرفای جنایت داعش همچون عریان‌سازی روح اغتشاش اخیر به ژرفای فرهنگی آن می‌خواهد اشاره کند. پس ساده‌لوحی محض، عدم دیده‌وری و جهل مضاعف و مرکب است اگر خود را نسبت به حیثیات فرهنگی و واکاوی ماجرا و بی‌خبری بگذاریم و ندانیم:

۱) کشتار در حرم احمدبن‌موسی (ع) نیابتا به‌جای حرم امام‌رضا (ع) چه معنی داشته است. انوار روشن شاهچراغ (ع) این مسأله را فاش می‌کند. به نیابت از حرم امام‌رضا (ع)، حرم برادر ایشان پادگان فرهنگ عقلانیت عدالت‌پرور و آموزش ظلم‌ستیزی و پرورش سربازان پاک امام‌زمان (عج) و منتظران آفتاب عدل جهانی است. این حرم برگزیده شد تا کینه ظالمان را به کانون دشمنی با ظلم باز نماید تا خشونت درندگان حقیقت و عدالت در آن به نمایش درآید. روح این فرهنگ در زمینه‌سازی اغتشاش اخیر با این تفسیر آشکار می‌گردد. این بار این خشم ابلیسی معانی ظلمانی از کمپ به فیلم «عنکبوت‌مقدس» و شکستن حریم حرم آفتاب شرق ظاهر شد و سینما همچون پیشقراول بازی وانموده‌ها و علمدار آن سلبریتی‌های بازیگر اسیردست بازیگردانان جهانی بودند. نگاه فرهنگ‌مند به کشتار و اغتشاشات اخیر از اینجا آغاز می‌شود.

روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها