روایت‌های خالق کاراکتر عبدلی و عمو نوروز
اگر کارهای جدی سراغم بیاید شرمنده‌شان می‌شوم

روایت‌های خالق کاراکتر عبدلی و عمو نوروز

صغری عبیسی، بازیگر سریال‌های «شهریار» و «روزگار قریب» در گفت‌وگویی پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری توضیح داد: پیشنهادات جذابی وجود ندارد. متاسفانه یا تولیدات کم شده یا پیشنهادات به از ما بهتران می‌رسد و کیفیت نقش‌هایی که می‌رسد به‌هیچ‌وجه برای من جذابیتی ندارد.
کد خبر: ۱۳۸۳۹۴۷
وی ادامه داد: مدتی پیش برای بازی در یک اثر سینمایی دعوت شدم، اما فیلمنامه و به‌خصوص نقش برایم جذابیت چندانی نداشت و به همین دلیل آن را رد کردم. از نظر من نقش باید به نحوی باشد که اگر آن را حذف کنیم، تأثیری بر داستان داشته باشد.

عبیسی درباره فعالیت خود در فضای مجازی تصریح کرد: سن و سال من دیگر به این کار‌ها نمی‌خورد و حوصله‌اش را هم ندارم. این فضا‌ها بیشتر مورد علاقه جوانان است و خودم هم چندان علاقه‌ای به پیگیری آن نداشته و ندارم، زیرا به‌نظرم زمانبر بوده و بیشتر اتلاف وقت است. او درباره اظهارنظر هنرمندان در فضای مجازی افزود: همان‌طور که گفتم به‌دلیل این‌که در فضای مجازی فعال نیستم، نمی‌توانم درباره آن حرفی بزنم، اما شخصا در مورد مسائلی با افراد گفتگو می‌کنم که درباره‌اش اطلاعات داشته باشم و بتوانم از حرفی که می‌زنم، دفاع کنم. خیلی اهل حرف زدن درباره همه چیز و همه افراد نیستم.

بازیگر سریال «رقص پرواز» درباره مقوله حجاب در میان هنرمندان تاکید کرد: من نمی‌توانم برای کسی نسخه صادر کنم. طبیعتا هر فرد انتخابی دارد. برای شخص من حجاب انتخابی لذت‌بخش است و همواره از این‌که محجبه هستم، دفاع می‌کنم و اگر کاری پیشنهاد شده که این اعتقاد را در خطر انداخته، آن را رد می‌کنم. با وجود این، معتقدم مردم ما را به‌عنوان هنرمند بیشتر مورد توجه قرار می‌دهند، پس بهتر است در مورد پوشش خود هنجار‌های جامعه را رعایت کنند.

وی با اشاره به توجه الگوبرداری جوانان از هنرمندان گفت: هنرمندان به‌واسطه حضورشان در عرصه‌های مختلف تصویر و به این جهت که مردم تمرکز بسیار زیادی روی آن‌ها دارند، خواه یا ناخواه به الگو‌هایی در جامعه مبدل می‌شوند. این‌که هنرمندان در حال حاضر الگو‌های خوبی برای جامعه، نوجوانان و جوانان باشند یا نباشند کاملا نسبی است و نمی‌توان گفت صددرصد هنرمندان الگو‌هایی خوبی برای جامعه حال حاضر هستند.

بازیگر سریال «مختارنامه» درباره الگوبرداری نوجوانان از نوع پوشش و حجاب بازیگران سینما تاکید کرد: من اعتقاد دارم هنرمندان باید در وضعیت پوشش خود محتاطانه رفتار کنند، زیرا جوانان در ابتدا به‌صورت احساسی و به‌تبع سن‌شان آن نوع پوشش و حجاب هنرمندان برای‌شان جالب است، ولی ما شاهدیم بعد از گذشت زمان همین نوجوانان وقتی فکر کنند بدون شک آن مسیر را انتخاب نمی‌کنند.

او تاثیر هنرمندان را در جامعه همیشگی دانست و اضافه کرد: برخی جوانان چشم‌شان به هنرمندان است. این هنرمندان هستند که باید در رفتار خود و مخصوصا برخی مسائل اخلاقی همچون پوشش و حجاب احتیاط کنند.
عبیسی درباره پوشش و وضعیت حجاب خود تصریح کرد: پوشش من نشان‌دهنده اخلاق و منش من است و همیشه همین طور پوشش و حجابم را حفظ کرده‌ام. همه می‌دانند که من جلو یا پشت دوربین با همین ظاهر زندگی می‌کنم. همین پوشش و حجاب من باعث شده در بسیاری از آثار نباشم و خیلی از آن‌ها را رد کنم، زیرا همین آثار باعث می‌شدند به حجاب من خدشه وارد شود به همین علت آن‌ها را رد کردم.

عبیسی حجاب و پوشش را مهم‌ترین رکن در انتخاب آثارش خواند و خاطرنشان کرد: هیچ وقت نمی‌خواهم برای بازی در یک فیلم یا چند فیلم از حجاب و پوششم بگذرم. مردم مرا این‌گونه دوست دارند. خوشبختانه این پایبندی به حجاب و ارکان دینی، محبوبیت بسیاری نزد مردم برایم به ارمغان آورده و به آن افتخار می‌کنم.
 
روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها