پلمب ۲ مرکز غیرمجاز لیزرتراپی و زیبایی در همدان

مسئول واحد شکایات معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از پلمب دو مرکز لیزر تراپی و زیبایی پوست و مو به دلیل فعالیت غیرقانونی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۳۷۱۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی‌اکبر شاهمرادی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این دو مرکز که قبلاً دارای مجوز در زمینه انجام خدمات زیبایی بودند، بدون حضور پزشک و توسط افراد فاقد صلاحیت، اقدام به ارائه خدمات زیبایی از جمله تزریق ژل، بوتاکس و لیزر تراپی به مراجعان کردند.

وی اضافه کرد: این دو مرکز توسط معاونت درمان و با همکاری سازمان نظام پزشکی همدان پلمب و پرونده آن برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

شاهمرادی در ادامه و برای کاهش بروز مشکلاتی از این دست از شهروندان درخواست کرد: در صورت مراجعه برای دریافت هر گونه خدمات پزشکی، از داشتن مجوزهای قانونی و نیز حضور پزشک در مجموعه درمانی اطمینان حاصل کنید و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از طریق شماره ۳۱۳۱۲۰۰۷ به واحد شکایات معاونت درمان اطلاع دهند.

مسئول واحد شکایات معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان در پایان تأکید کرد: در صورت کشف هر گونه تخلف با عوامل متخلف طبق ضوابط و بدون مسامحه، برخورد قانونی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها