بابرگزاری مراسم اختتامیه وتقدیراز برگزیدگان در مجتمع مس سرچشمه صورت گرفت‌؛

چراغ جشنواره نگارش چراغ روشن رابطه در کرمان خاموش شد

دومین جشنواره نگارش چراغ روشن رابطه ویژه کارکنان روابط عمومی‌های استان کرمان با تجلیل از ۹ اثر برگزیده و شایسته تقدیر پایان یافت.
کد خبر: ۱۳۸۳۱۲۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛آیین اختتامیه دومین جشنواره نگارش"چراغ روشن رابطه"ویژه کارکنان روابط عمومی‌های استان کرمان،چهارشنبه ۲۰مهر ماه به میزبانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان باحضور فداکار استاندار کرمان و رئیس شورای اطلاع رسانی استان،احمدی،مدیرعامل مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و رضایی،فرماندار رفسنجان برگزار و از سه نفر برگزیده و ۶ اثر شایسته تقدیر با اهدای لوح و جایزه،تجلیل به عمل آمد. 

استاندار کرمان در این مراسم از اهمیت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه سخن گفت و تقویت هویت ملی ایران را مهمترین وظیفه عنوان کرد. 

محمدمهدی فداکار،با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن در جریان حوادث اخیر گفت:شواهد نشان می‌دهد که کار کاملا سازماندهی شده با افراد و ماموریت‌های مشخص است.  

استاندارکرمان افزود:اصل این ماجرا،بحث انقلاب اسلامی نیست، بلکه دشمن با ایران و هویت ایرانی مخالف است. 

فداکار،گفت:یک واقعیت غیرقابل تغییر است که جغرافیای ایران در تنظیمات دنیا اثرگذار است. 

وی تصریح کرد:دشمن به دنبال نابودی ایران و هویت ملی ماست،لذا تقویت هویت ملی ایران مهمترین وظیفه تلقی می‌شود.
 
استاندار کرمان بر اهمیت تحلیل دقیق از شرایط و ارائه آن به افکار عمومی تاکید کرد و گفت:وظیفه ملی،دینی و انسانی داریم که هر کدام در سطوح مختلف و منظرهای مختلف به مباحث بپردازیم. 
 
روح‌الله ابوالهادی،مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت:رشد قابل ملاحظه‌ای را در کیفیت آثار ارسالی به دومین دوره جشنواره شاهد هستیم و امیدواریم این جشنواره به سهم خود باعث رشد کیفیتی فعالیت‌های روابط عمومی باشد. 
 
مجتبی احمدی،دبیر جشنواره و رئیس روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز گفت:ایده جشنواره بر پایه ثبت و ضبط تجربه زیسته روابط عمومی‌های استان بود. 

وی ادامه داد:روابط عمومی‌ها به دلیل ماهیت کار با چالش های متفاوتی مواجه می‌شوند و تجربه‌های عدیده‌ای در این حوزه دارند که باید از آنها برای رفع نواقص و یا تقویت کارها استفاده کرد. 

احمدی گفت:در دومین دوره جشنواره‌ چراغ روشن رابطه که با استقبال خوبی نیز همراه بود از ۹ نویسنده در سه بخش یادداشت نویسی،روایت نویستی و جستار تقدیر می‌شود. 

وی ابراز امیدواری کرد این جشنواره موجب ارتقای سطح آگاهی و دانش مجموعه ارزشمند روابط عمومی باشد که تاثیر مثبت آن را بر سازمان و جامعه شاهد باشیم. 
 
به گزارش جام جم آنلاین کرمان،در این آیین،سعید قرایی از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان،امین بهرامی از روابط عمومی فرمانداری بم و مسعود نورالدینی از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه به عنوان سه برگزیده جشنواره تجلیل شد. 
 
همچنین آثار حمزه امیرمحمدی درروابط عمومی دادگستری کرمان، محمدرضا براهام روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان،زین‌الدین سنجری‌نژادروابط عمومی فرمانداری رودبار جنوب،سمیه حسن‌شاهی ازروابط عمومی دادگستری کرمان،محمد جواد شهبا از روابط عمومی شرکت سنگ آهن گهرزمین و فاطمه آرا روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان شایسته تقدیر معرفی و تجلیل شدند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها