مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان وعشایراستان کرمان در گفتگو با جام جم آنلاین:

افراد فاقد بیمه دیگر نگران آینده خود نباشند

استاندار کرمان با بیان اینکه رسالت اصلی بیمه‌ها تسهیل درمان مردم در ابعاد مختلف است،اظهار داشت:بیمه ظرفیت بسیار خوبی است و در دنیا تجربه شده است و بر اساس الگوهای بیمه ای که وجود دارد می توان از آن استفاده کرد.
کد خبر: ۱۳۸۲۱۷۶
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛جلسه شورای هماهنگی سازمانهای بیمه گر با حضور محمد مهدی فداکار استاندار کرمان،محمد جعفری مدیر کل بیمه سلامت و هیات همراه در محل دفتر استاندار تشکیل شد.

 در این جلسه محمدمهدی فداکار،الکترونیکی کردن نسخه‌های درمانی را کار بزرگی دانست و اظهار کرد:این کار دستاوردهای بزرگی بدنبال داشت و  از خیلی تخلفات جلوگیری کرده و داده‌های آماری امکان تحقیق و پژوهش را هم ایجاد می‌کند،لذا باید سعی شود بار مالی درمان تا جایی که امکان دارد از دوش مردم برداشته شود و بیمه‌ها در این زمینه راهکار داشته باشند.
 
مقام عالی دولت در استان در ادامه افزود:امروزه بیمه تکمیلی یک ضرورت برای جامعه است و  باید در این حوزه برای استفاده بیشتر مردم تلاش کرد که تسهیل شود و این امر برای بیمه‌ها نفع اقتصادی دارد.

فداکار،با بیان اینکه سالمندی یک پدیده در کشور است که رو به افزایش بوده و از طرفی خدمات درمانی را هم افزایش می‌دهد گفت:از طرح‌های خدمات سالمندی در خانه‌ها حمایت خواهیم کرد و کرمان می‌تواند پایلوت طرح‌های خدمات سالمندی در کشور باشد و این طرح‌ می تواند در مرحله اول با بازنشستگان شرکت‌های بزرگ اقتصادی در استان اجرایی شود.
 
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان هم با بیان اینکه روزانه سه میلیاردتومان گردش مالی سازمان بیمه سلامت دراستان است،گفت: دولت توجه بسیار خوبی به درمان مردم دارد.

 محمد جعفری،گفت:در مجموع بیمه‌های درمان نقش تامین مالی برای درمان مردم را ایفا می‌کنند،لذا سلامت محوری و اقدامات پیشگیرانه و دسترسی عادلانه مردم به خدمات درمانی را با جدیت پیگیری می‌کنیم.
 
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان با اشاره به اینکه روزانه 22 هزار نفر مراجعه‌کننده به بیمه سلامت در بخش‌های مختلف درمانی داریم،افزود:پرداخت بیمه سلامت به مراکز درمانی به روز است و مشکلی از این بابت نداریم.
 
جعفری،با اشاره به اینکه بالغ بر سی هزار زوج نابارور در استان کرمان داریم که آمادگی خدمات درمانی برای رفع مشکل ناباروری این زوج‌ها توسط بیمه سلامت وجود دارد، بیان کرد:پرداخت داروخانه‌ها تقریباً به روز است و از این جهت نیز دغدغه‌ای وجود ندارد.
 
وی با بیان اینکه در مجموع کارهای مشترک خوبی توسط سازمان‌های بیمه‌گر استان برای اقدامات پیشگیرانه انجام می‌شود وکمیته مشترک دارویی نیز در استان کرمان فعال است،ادامه داد:غیرحضوری کردن خدمات بیمه‌ای در دستور کار است و اقدامات بسیار خوبی در استان کرمان انجام شده است.
 
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان با بیان چالش‌های درمانی در استان کرمان افزود:کمبود پرستار در استان کرمان وجود دارد و پرستاران نسبت به بیماری که وجود دارد باید خدمات بیشتری انجام بدهند که کار سختی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها