رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد:

تمدید زمان ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزان تا ۲۸ آذر ماه جاری

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان:

عدالت تربیتی پررنگ ترین و حیاتی ترین محور عدالت اجتماعی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان دراولین جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی،گفت:عدالت تربیتی پررنگ ترین و حیاتی ترین محور عدالت اجتماعی است.
کد خبر: ۱۳۸۲۸۵۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛رضا رضایی گفت:جلسات قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی با رویکرد توانمندسازی و کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی،عمران و آبادی،ظرفیت شناسی وغنی سازی،جذب بازماندگان ازتحصیل،ارتقای منزلت وحمایت،توسعه و تحول اجتماع محور،تولید و توسعه مهارت و رصد و برنامه ریزی منابع انسانی برگزار می شود که امیدواریم با همت والای همه فعالان این عرصه شاهد تحقق اهداف تعیین شده باشیم.

وی افزود:برنامه ریزی برای ارتقای شاخص های کمی و کیفی عدالت آموزشی وپرورشی،برنامه ریزی برای نوسازی،مقاوم سازی واستاندار دسازی فضای آموزشی و پرورشی و تجهیز مدارس به منظور ارتقای سرانه فضای آموزشی در دستور کار این قرارگاه قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت:کودکان کار محروم از تحصیل هستند اگر حتی یکی از خروجی های این قرارگاه برگشت کودکان بازمانده از تحصیل به مدرسه باشد،بسیار ارزشمند است.

رضایی،گفت:در کارگروه ها باید جلسات به سمت تشکیل جلسات تخصصی با حضور معاونان پیش رود،در استان بیش از 5500 مدرسه داریم که حدود بیش از 90 درصد آنها تخریب و بازسازی شده اند، تعداد کمی مدرسه تخریبی در استان داریم که به زودی بازسازی می شوند.

وی تصریح کرد:در زمینه ایفای نقش مسئولیت اجتماعی درصدد هستیم تا جلسه بعد را با حضور استاندار برگزار کنیم تا بتوانیم قدمی در راستای محرومیت زدایی و رفع مشکلات آموزش و پرورش از جمله تامین فضای آموزشی مناسب،تامین نوشت افزار و... برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان یادآور شد:از ظرفیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه ارتقای شادی و نشاط دانش آموزان،به ویژه برگزاری برنامه های شاد در مناطق حاشیه ای شهرها برای تقویت روحیه شادابی در دانش آموزان استفاده شد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها