مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد:

تحصیل ۴۲۰۰دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان استان کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت:اولین یادواره شهدای معلم تربیت بدنی استان،شهیدان حمید ضیا پورعلی نسب،مسعود مختاری و قنبر بیگلری برگزار می شود.
کد خبر: ۱۳۵۳۰۵۶

 
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛احمد اسکندری نسب،در نشست کمیته های هماهنگی برگزاری اولین یادواره شهدای معلم تربیت بدنی استان خاطر نشان کرد:برگزاری یادواره شهدا مهمترین ابزار فرهنگ سازی برای تربیت جامعه و بهترین راه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ظرفیتی ارزنده برای انتقال فرهنگ و آموزه های دفاع مقدس به مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان است.
 
وی اظهار کرد:برگزاری یادواره شهدا علاوه بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار،شهادت وشجاعت،روحیه مقاومت و استکبار ستیزی را در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان،دانش آموزان و فرهنگیان تقویت می کند.
 
اسکندری نسب،با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در میان دانش آموزان و فرهنگیان مهمترین هدف برگزاری یادواره های شهداست گفت:باید در مدارس به گونه ای برنامه ریزی کنیم که نسل کنونی انقلاب فرهنگ پهلوانی و جوانمردی را از این قهرمانان ابدی جاوید بیاموزد.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در اکثر مدارس استان از چند سال اخیر به صورت مجازی و حضوری از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی استان در دیماه جاری در شهرستان بم خبر داد.
 
احمداسکندری نسب،گفت:اولین یادواره شهدای معلم تربیت بدنی استان شهیدان حمید ضیا پورعلی نسب،مسعود مختاری و قنبر بیگلری نیز در دیماه در کرمان برگزار می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها