استاندار هرمزگان گفت: وحدت یکی از مسائلی است که در این استان به شکلی کامل و مثال زدنی میان شیعه و سنی وجود دارد و بایستی برای حفظ و تقویت آن تلاش کرد.
استاندار هرمزگان گفت: وحدت یکی از مسائلی است که در این استان به شکلی کامل و مثال زدنی میان شیعه و سنی وجود دارد و بایستی برای حفظ و تقویت آن تلاش کرد.
کد خبر: ۱۳۸۲۷۲۴

هرمزگان-جام جم انلاین-استاندار هرمزگان گفت: وحدت یکی از مسائلی است که در این استان به شکلی کامل و مثال زدنی میان شیعه و سنی وجود دارد و بایستی برای حفظ و تقویت آن تلاش کرد.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی دوستی در نشست با جمعی از علمای شیعه و اهل سنت هرمزگان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت اظهار داشت: از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم بحث وحدت‌گرایی مطرح بوده است و شخصا در حوزه مدیریتی تلاش کردم هیچ گونه تبعیضی میان افراد و گروه‌ها قائل نشوم.

 

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم میزان تخصیص اعتبارات و تسهیلات به استان در مقایسه با سالیان گذشته افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته، گفت: نگاه نظام جمهوری اسلامی به استان هرمزگان و سایر استان‌ها نگاهی تبعیض آمیز نبوده و همواره در راستای توسعه همه جانبه این استان طرح و برنامه وجود داشته است، این برنامه‌ها هم مربوط به یک دولت خاص نبوده و در تمامی دولت‌ها پیگیری شده است.

 

وی چشم انداز چهار تا پنج ساله تبدیل هرمزگان به قطب اول تولید فولاد کشور، تبدیل هرمزگان به قطب اول پالایشگاهی کشور و تولید ۶۱ درصد بنزین کشور در هرمزگان را نمونه‌هایی از نگاه بلند نظام در راستای توسعه استان بر اساس ظرفیت‌های بالای هرمزگان برشمرد و تصریح کرد: ظرفیت‌های کشور به صورت عادلانه، اصولی و بر اساس منطق در سراسر ایران اسلامی توزیع شده تا عدالت برقرار شود.

 

دوستی گفت: در حوزه آبرسانی و آموزش در استان مشکلاتی وجود دارد و تلاش می‌کنیم با بسیج امکانات و ظرفیت‌ها به صورت برنامه‌محور و مطابق نیازسنجی‌های انجام شده در شرق استان و جزیره قشم تنش آبی را کاهش دهیم.

 

وی افزود: مشکل آب در جزیره قشم و روستاهای این جزیره با احداث آبشیرین‌کن مرتفع خواهد شد و تلاش می‌کنیم با اجرای پروژه‌های آبرسانی در دولت سیزدهم بخش قابل توجهی از نیاز آبی مناطق مختلف را حل کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها