رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری اهواز گفت :

لزوم کنترل چرخه نخاله های ساختمانی در اهواز

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری اهواز بر لزوم کنترل دقیق نخاله های ساختمانی از مبدا تا مقصد و افزایش توان نظارتی برای شناسایی و برخورد با تخلفات احتمالی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۸۲۱۰۰

خوزستان - جام جم آنلاین ،محمد کروشاوی در گفت‌وگو با واحد ارتباطات سازمان شهرداری اهواز اظهار کرد: به‌تازگی در جلسات با مدیران عامل سازمان های خدمات موتوری، سازمان مدیریت پسماند و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز مشکلات فی مابین در حوزه مشترک مدیریت شهری مورد بررسی قرار گرفت و بر شناسایی اهداف همسو و برنامه‌ریزی برای دستیابی به آنها تاکید شد.


وی ادامه داد: در جلسات برگزار شده، موضوع مدیریت تخلیه نخاله های ساختمانی به‌عنوان یکی از سرفصل‌های مشترک بطور دقیق بررسی و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری اهواز از اهم مطالب یاد شده در این نشست خاطرنشان کرد: مهمترین موارد مورد بررسی در این نشست عبارت بود از 1- لزوم کنترل دقیق محل تخلیه نخاله های ساختمانی از مبدا تا مقصد، 2- الزام افزایش توان نظارتی برای شناسایی و برخورد با متخلفان، 3- لزوم دفاع از حقوق عموم جامعه و جلوگیری از سوءاستفاده از وضعیت موجود،4- لزوم برگزاری نشست های هم‌اندیشی زمانبندی شده، 5- لزوم بررسی و بازنگری چرخه اجرا، از جمله مهم‌ترین مطالب در نظر گرفته شده در این جلسات بود.


وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد: برگزاری این‌گونه نشست ها می تواند معضل نخاله های ساختمانی و عمرانی را به میزان قابل توجهی کاهش و سطح سلامت، بهداشت، زیبایی‌شناختی و رفاه محیط زیست شهری را ارتقا دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها