رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری اهواز گفت :

لزوم کنترل چرخه نخاله های ساختمانی در اهواز

سید احمد صالحی مدیر کل بازرسی با بیان اینکه شهرداری نهادی است که رسالتش خدمت‌رسانی به مردم است، از بهسازی معابرو فضاها ی شهری همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۱۹۹۵

خوزستان - جام جم آنلاین : به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز،

مدیر کل بازرسی با اشاره به اقدامات انجام شده همزمان با بازگشایی مدارس بعد از دوسال دوری دانش آموزان از مدارس گفت: مهر امسال بسیار متفاوت تر از دو سال گذشته است که همین موضوع باعث شده تا اقدامات ویژه ای در قالب طرح استقبال از مهر توسط شهرداری صورت گیرد.

ایشان ضمن تاکید بر خدمات رسانی و همکاری با مدارس خاطر نشان کرد: بازسازی و بهسازی فضا های شهری و معابر جهت تردد آسان و روان دانش آموزان و شهروندان جمله فعالیتهای شهرداری در مناطق مختلف شهری است.

وی همچنین اجرای رنگ آمیزی ، شستشوی معابر ، هرس درختان و ایجاد فضای سبز مناسب در داخل برخی از مدارس از جمله اقدامات اجرایی برشمرد و ادامه داد" مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها ایجاد فضای زندگی مطلوب به منظور افزایش کیفیت زندگی شهروندان است و این مهم جز با همکاری شهروندان و شهرداری محقق نخواهد شد.

سید احمد صالحی مدیر کل بازرسی تصریح کرد: شهرداری نهادی است که رسالتش خدمت‌رسانی به مردم است، هدف این مجموعه  خدمت به شهروندان عزیز در تمام حوزه‌ها است تا بتوانیم ضمن افزایش نشاط در جامعه، به توسعه بیشتر شهرمان کمک کنیم.

وی درپایان تصریح کرد: رضایت‌مندی مردم از فضاهای شهری، مهم‌ترین اهداف شهرداری بشمارمیرود که  شهردارمحترم  و شورای اسلامی شهر اهواز تاکید فراوانی بر تحقق این مهم دارند که برهمین اساس مجموعه شهرداری اهوازسعی در ارائه خدمات با کیفیت بالا و جلب رضایت خاطر شهروندان محترم را دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها