مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس خوزستان:

مخاطب اصلی ما در جهاد تبیین نسل نوجوان و دانش آموز هستند

معاون سلامت دامپزشکی خوزستان گفت :به مناسبت هفته دفاع مقدس، مرحله دوم خدمات بهداشتی رایگان اداره کل دامپزشکی در مناطق کم برخوردار شهرستان خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۸۱۸۵۹

خوزستان - جام جم آنلاین : به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:به مناسبت هفته دفاع مقدس، مرحله دوم خدمات بهداشتی رایگان اداره کل دامپزشکی استان خوزستان به منظور محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار شهرستان خرمشهر به اجرا در آمد.

معاون سلامت دامپزشکی استان گفت: در راستای خدمت رسانی به دامپروران مناطق محروم و به مناسبت هفته دفاع مقدس و با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج اداره کل دامپزشکی و با هدف دسترسی به خدمات دامپزشکی در روستاهای رحمانیه کعبی و مملح علیا خدمات رسانی رایگان توسط اکیپ های دامپزشکی انجام شد.

اسدی افزود: اکیپ های دامپزشکی در مناطق روستایی و عشایری خدماتی از قبیل بررسی و مراقبت از بیماری را به صورت رایگان ارائه کردند.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ راس دام سبک و سنگین توسط کارشناسان دامپزشکی مورد رصد و پایش بیماریهای دامی و مشترک بین انسان و حیوان قرار قرار گرفت.

در این طرح خدماتی از قبیل آموزش و آشنایی دامداران با بیماریهای دامی، اهمیت تفذیه در دام، ارائه خدمات درمانی و سم پاشی به دامداران با هدف صیانت از سرمایه دامی و ارتقا بهداشت دام انجام پذیرفت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها