خانواده شهدای ترور در نامه‌ای از مواضع رئیس‌جمهور در سفر به نیویورک تقدیر کرد.
خانواده شهدای ترور در نامه‌ای از مواضع رئیس‌جمهور در سفر به نیویورک تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۳۸۱۴۶۸

به گزارش جام جم آنلاین، خانواده شهدای ترور در نامه‌ای از مواضع رئیس‌جمهور در سفر به نیویورک تقدیر کرده و خواستار تداوم حرکت آغازشده توسط دولت در پیگرد قانونی تروریست‌ها و حامیان آن‌ها در مجامع بین‌المللی شدند.

متن کامل این نامه بدین شرح است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

اجازه دهید اکنون که از مأموریت کاری خود برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و ابلاغ پیام ملت ایران بازگشتید مراتب تشکر خانواده بزرگ شهدا و قربانیان ترور کشور را اعلام بداریم.

توجه و اهتمام شایسته حضرتعالی به موضوع تروریسم و قربانی بودن کشورمان در این حوزه در کنار سایر مسائل مطرح شده که در سخنرانی مجمع عمومی و گفتگو‌های متعدد رسانه‌ای تان آشکار بود نشان از وجود دغدغه‌ای ارزشمند و جدی پیرامون مظلومیت خانواده شهدای ترور کشور و مظلومیت کشورمان در مجامع بین المللی بود.

همانگونه که حرکت قابل توجه تان در بالابردن تصویر فرمانده ارشد مبارزه با تروریسم در منطقه، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، علاوه بر یادآوری این نکته که ایران سربلند همچنان قربانی تروریست‌ها و اهداف شوم آنهاست، بار دیگر توجه جهان را به تروریسم دولتی آمریکا، این بار در بزرگ‌ترین نهاد بین المللی، جلب نمود؛ کما اینکه لکه ننگ این تروریسم دولتی همچنان بر پیشانی رژیمی است که از گروهی تروریستی حمایت می‌کند که چهار دهه پیش رئیس جمهورمان را هدف ترور قرار داد و جنابعالی به درستی در مجمع عمومی از آن یاد کردید.

جناب آقای رئیس جمهور

شما به راستی صدای ملت ایران و خانواده بزرگ ۱۷۰۰۰ شهید ترور کشور بودید و امیدواریم این مطالبه گری حضرتعالی پیرامون پیگرد قانونی تروریست‌ها و حامیان آن‌ها در مجامع بین المللی سرآغاز یک حرکت حقوقی و دیپلماتیک گسترده برای به ثمر رسیدن این هدف باشد.

توفیقات روزافزون شما و دولت محترم را از خداوند متعال خواستاریم.

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها