راه‌اندازی 30 مرکز نیکوکاری در مدارس استان یزد

یزد - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: ٣٠ مرکز نیکوکاری در مدارس استان با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش یزد برای کمک به دانش آموزان نیازمند راه اندازی شده است.
کد خبر: ۱۳۸۰۶۷۴

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد، علی اکبر سلمانی در نشست مشترک با رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان یزد اظهارداشت: مراکز نیکوکاری در مدارس فرصت مناسبی برای ارائه خدمات به دانش آموزان نیازمند است.

وی افزود: ٣٠ مرکز نیکوکاری در مدارس استان با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش یزد برای کمک به دانش آموزان نیازمند راه اندازی شده است و به دانش آموزان نیازمند در بخش‌های معیشتی، تحصیلی، درمانی و تهیه نوشت افزار خدمت‌رسانی می‌کنند.

سلمانی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری از سامانه ملی بهره‌مند هستند که تمام اطلاعات نیازمندان و میزان کمک و نوع خدمات ارائه شده به آنها در این سامانه ثبت می‌شود و قابل مشاهده است.

سلمانی با اشاره به اینکه در حال حاضر 9هزارو400 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند گفت: امسال این نهاد با برگزاری پویش "شور عاطفه‌ها" در تلاش است تا برای تمامی این دانش آموزان بسته‌های نوشت افزار تهیه و در بین آنها توزیع کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها