9 هزار نفر از دانش‌آموزان یزدی تحت حمایت کمیته امداد هستند

یزد - معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: 9 هزار نفر از دانش‌آموزانی که در سطح استان آماده فراگیری علم و دانش در سال جدید تحصیلی هستند تحت حمایت کمیته امداد استان یزد می باشند.
کد خبر: ۱۳۸۰۳۹۰

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد، حجت‌الاسلام علی ‌محمد اسلامی‌منش اظهارداشت: کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند ازجمله اهداف مهم این نهاد است و هم اکنون 9 هزار نفر از دانش‌آموزانی که در سطح استان آماده فراگیری علم و دانش در سال جدید تحصیلی هستند تحت حمایت کمیته امداد استان یزد می باشند.

وی با اشاره به برگزاری رویداد ملی شور عاطفه‌ها باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند افزود: این رویداد ملی هم‌زمان با سراسر کشور در استان یزد از 15 شهریور ماه آغاز شده است و تا 15 مهرماه ادامه دارد.

اسلامی‌منش با اشاره به عملکرد این نهاد در بخش فرهنگی گفت: اعتبارات و کمک های اعطایی در بخش فرهنگی برای آگاه‌سازی و آموزش، کمک‌هزینه تحصیلی مددجویان، ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان، برگزاری اردوهای آموزشی و زیارتی و شهریه دانشجویی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان یزد هزینه می شود.

وی تصریح کرد: همچنین کمیته امداد با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان در قالب پویش"شور عاطفه‌ها" نسبت به تأمین ملزومات آموزش و همچنین تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی شامل نوشت‌افزار، کیف، کفش و پوشاک برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت اقدام می‌کند.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها