پس از بسته شدن واردات خودرو در سال 97، شاهد این موضوع بودیم که شرکت های چینی با برقراری ارتباط با شرکت های خودروسازی ایرانی اقدام به بدست گرفتن جایگاه خودروهای وارداتی که قالبا توسط خودروسازی های ژاپنی و کره ای تامین می‌شد کردند.
پس از بسته شدن واردات خودرو در سال 97، شاهد این موضوع بودیم که شرکت های چینی با برقراری ارتباط با شرکت های خودروسازی ایرانی اقدام به بدست گرفتن جایگاه خودروهای وارداتی که قالبا توسط خودروسازی های ژاپنی و کره ای تامین می‌شد کردند.
کد خبر: ۱۳۸۰۳۶۰

اگر امروز تصمیم به خرید خودرو صفر کیلومتر داشته باشید و انتخابتان از محصولات اقتصادی خودروسازان داخلی نباشد، گزینه ای جز خرید خودروهای چینی در بازار ندارید. برنامه بازار خودرو در ایران بدین سو می‌رود که ماشین های چینی به سرعت در حال پر کردن بازه های قیمتی مورد نیاز مشتریان ایرانی هستند.

شرکت های خودرو ‌سازی مانند گروه بهمن، آرین موتور، کرمان موتور و مدیران خودرو به صورت تمام قد در حال تولید و مونتاژ خودروهای چینی هستند. به عنوان مشتری ایرانی اگر تصمیم به خرید خودرو در بازه قیمتی بیش از 800 میلیون تومان داشته باشید تنها دو گزینه پیش روی شما قرار دارد: خرید خودروهای کارکرده کره ای و ژاپنی یا خرید خودروهای چینی صفر کیلومتر با شرایط پرداخت متنوع و دارا بودن شرایط گارانتی به مدت 3 الی 5 سال. در این مقاله به بررسی آخرین شرایط فروش خودروهای چینی بازار می‌پردازیم.

شرایط فروش نقد و اقساطی مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو به عنوان قدیمی ترین مونتاژ کننده محصولات چینی در ایران شناخته می‌شود. این شرکت که از دیرباز شریک تجاری کمپانی چری در ایران محسوب می‌شود, همواره برای فروش محصولات خود شرایط فروش متنوعی را در نظر می‌گیرد. در آخرین شرایط فروش مدیران خودرو محصولات جدید این شرکت که شامل: آریزو 6 پرو، تیگو7 پرو و تیگو 8 پرو که با نام فونیکس عرضه می‌شوند نیز حضور دارند. علاوه بر این محصولات که به عنوان خودورهای لوکس و نیمه لوکس مدیران خودرو محسوب می‌‎شوند؛ محصولات دیگری همچون ام وی ام x22 پرو، ام وی ام x33s new، ام وی ام ایکس 55 پرو و آریزو 5 توربو وجود دارد.

آخرین شرایط فروش نقد و اقساطی خودروهای چینی

شرایط خرید نقد و اقساط انواع خودروهای چینی همراه مکانیک

با قیمت‌هایی که طی این سال‌ها در بازار خودروهای داخلی مشاهده می‌شود و عدم توانایی خرید خودروهای وارداتی، حتی برای آن دسته از افرادی که در گذشته توان مالی خرید این خودروها را داشته‌اند، باعث شده است در نهایت افراد خودرو خرید خودرو چینی دست دوم یا صفر کیلومتر را به خرید خودروهای وارداتی قدیمی با کارکرد بالا ترجیح دهند یا از وام‌های کلان برای خرید خودرو استفاده کنند.

اگر به‌دنبال خرید نسخه صفر یا کارکرده خودروهای چینی موجود در بازار هستید از نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک بازدید کنید که شامل مجموعه بزرگی از خودروهای کارشناسی‌شده، همراه با قیمت دقیق و اطلاعات کاملی از بازرسی فنی خودروها است. این نمایشگاه آنلاین به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale شامل مجموعه بزرگی از خودروهای کارشناسی‌شده همراه با امکان خرید اقساطی خودروها بدون ضامن و با اقساط بلند مدت است.

ثبت نام خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی

گروه بهمن که به عنوان مونتاژ کننده و شریک تجاری مزدا ژاپن در ایران شناخته می‌شد، پس از وضع تحریم ها به سراغ تولید محصولات چینی رفته و با معرفی دو محصول فیدلیتی و دیگنیتی توانست توجه بسیار زیادی را به سمت این دو محصول خود جلب کند. گروه بهمن با شناخت دقیق سلیقه مشتری ایرانی و انتخاب محصولاتی با بالاترین تشابه به ذائقه آن ها که از جمله آن می‌توان به کراس اوور بودن خودروها، دارای چهره جذاب و طراحی با متد روز دنیا و همچنین بهره گیری از آپشن های کافی تقاضای زیادی را برای خرید این دو خودرو ایجاد کرد. در گام اول این شرکت ثبت نام دیگنیتی و فیدلیتی را از طریق وبسایت خود انجام داد؛ باتوجه به تعداد درخواست بالای متقاضیان امکان ثبت نام برای همه مشتریان وجود نداشته و به دستور وزارت صمت، عرضه محصولات این خودروسازی فقط از طریق سامانه یکپارچه و به صورت قرعه کشی و بورس کالا جریان دارد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت موسوم به صمت، باتوجه به اختلاف قیمت قابل توجه ایجاد شده بین نرخ مصوب کارخانه‌ای و بازار خودرو تصمیم به مدیریت یکپارچه فروش خودروهای تولیدی کارخانه‌های داخلی در قالب یک سامانه متمرکز گرفته است. بر همین اساس ثبت نام دیگنیتی و فیدلیتی نیز مانند سایر خودروهای تولید کشورمان تنها از طریق این سامانه سراسری صورت می‌پذیرد.

شرایط فروش لاماری ایما آرین موتور

ثبت نام لاماری ایما محصول شرکت آرین پارس موتور که به‌عنوان نماینده برندهای میتسوبیشی و دی‌اس در ایران شناخته می‌شود، معمولا با قیمت قطعی در قالب طرح فروش فوری و موعد تحویل 3 ماهه در سامانه یکپارچه خودرو انجام می‌گیرد. از این رو جهت شرکت در قرعه کشی لاماری آرین موتور باید تنها از طریق سامانه یکپارچه اقدام به ثبت نام و نتایج این قرعه کشی را دنبال کنید. آخرین قیمت و شرایط ثبت نام لاماری که توسط شرکت آرین موتور برای شهریور در نظر گرفته شده به شرح زیر است:

آخرین شرایط فروش نقد و اقساطی خودروهای چینی

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور

شرکت کرمان موتور در حال حاضر به عنوان شریک تجاری کمپانی جک اقدام به عرضه جدید ترین محصولات خود مانند: کی ام سی k7، کی ام سی j7، جک s5جدید و جک s3در قالب طرح های فروش فوری و فروش اقساطی کرده است. ثبت نام در این طرح های فروش از طریق مراجعه به نمایندگی های کرمان موتور قابل انجام بوده و مدت زمان تحویل خودرو نیز 3 ماه اعلام شده است. آخرین طرح های فعال این شرکت بدین شرح است:

آخرین شرایط فروش نقد و اقساطی خودروهای چینی

 

با اقتباس از سایت hamrah-mechanic.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها