خرید کارتن از شرکت های کارتن سازی مانند آریاناسلولز که خود خط ورق سازی هم دارند به شما کمک میکند تا با کارتن مورد نظر خود را با قیمت مناسب تری تهیه کنید.
خرید کارتن از شرکت های کارتن سازی مانند آریاناسلولز که خود خط ورق سازی هم دارند به شما کمک میکند تا با کارتن مورد نظر خود را با قیمت مناسب تری تهیه کنید.
کد خبر: ۱۳۸۰۳۴۲

کارتن یکی از وسایلی است که همه ما در طول زندگی خود بارها از آن استفاده کرده و برای کاربردهای گوناگون به ان نیاز خواهیم داشت.

مهم ترین کاربرد کارتن، بسته بندی محصولات مختلف و نگهداری و محافظت از آنها است. صنعت بسته بندی یکی از عوامل تاثیر گذار در فروش محصولات و کالاهای مختلف است. حتی امکان دارد برخی از افراد برای اسباب کشی، نگهداری وسایل خود در انبار، نظم دادن به وسایل و... از کارتن استفاده کنند. به همین دلیل خرید و فروش کارتن در بازار با حجم بالایی انجام می شود.صنایع و تولیدکننده ها برای خرید کارتن بهتر است به کارخانه های کارتن سازی معتبر مراجعه کنند و نکات مهمی را مدنظر قرار دهند که در ادامه تصمیم داریم اطلاعاتی در خصوص خرید کارتن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. 

بسته بندی های گوناگونی برای کالاهای تولید شده وجود دارد، اما یکی از معروف ترین و محبوب ترین وسایل بسته بندی برای انواع کالاها که عمومیت بسیار زیادی در بین همه کشورهای جهان دارد، کارتن است. شرکت های معتبر و موفق، همواره برای بسته بندی کالاهای خود از کارتن های محکم و با دوام، همراه با ظاهری زیبا؛ استفاده می کنند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

آشنایی با انواع کارتن

کارتن ها انواع مختلفی دارند و هر کدام برای کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. دسته بندی های مختلفی برای انواع کارتن وجود دارد. برای مثال می توان آن ها را بر اساس تعداد لایه های مقوایی که برای ساختشان استفاده شده دسته بندی کرد. کارتن ها از این نظر به انواع کارتن 3 لایه، کارتن 5 لایه و کارتن هفت لایه تقسیم می شوند. از نظر جنس و تکنولوژی ساخت هم می توان آن ها را به انواع مختلف کارتن های لمینتی، دایکاتی و... تقسیم کرد.

توجه به قیمت کارتن

قیمت کارتن یکی از مهم ترین دغدغه های افراد در زمان خرید کارتن می باشد. کارتن ها با توجه به انواع مختلفی که دارند با قیمت های گوناگونی عرضه می شوند و نمی توان قیمت دقیقی برای آن در نظر گرفت. به طور کلی، مواردی مثل جنس کارتن، ابعاد، تعداد لایه های ورق کارتن، شرکت تولید کننده و... روی قیمت نهایی کارتن تاثیر خواهند داشت. سایت آریانا سلولز اطلاعات کاملی درباره قیمت کارتن و روش محاسبه آن در اختیار مخاطبان قرار داده است. لازم به ذکر است که قیمت کارتن های دارای لایه بیشتر همواره بالاتر از کارتن های دارای لایه های کمتر می باشد.

باید بگوییم که یکی دیگر از عواملی که در افزایش و یا کاهش قیمت کارتن در کارخانه کارتن سازی موثر است داشتن خط تولید ورق سازی می باشد. کارخانه های کارتن سازی مانند ariyana-ssg.com که دارای خط تولید ورق سازی می باشند ممکن است کارتن های خود را با قیمت کمتری به بازار ارائه دهند، اما کارخانه های فاقد خط تولید ورق سازی با توجه به این که ورق های کارتنی خود را از کارخانه های دیگر تهیه می کنند، به طبع محصولات خود را با قیمتی بالاتر به مشتریان عرضه می کنند.

در این بخش به بررسی اجمالی مهم ترین عوامل موثر در افزایش قیمت کارتن بسته بندی می پردازیم. عوامل بسیاری در افزایش قیمت کارتن بسته بندی تاثیر دارند که از جمله آن ها می توان به نوع کاغذ استفاده شده در تولید ورق کارتن، کیفیت کاغذ، نوع کارتن بسته بندی، چاپ انجام شده بر روی انواع کارتن بسته بندی، تعداد لایه های کارتن های بسته بندی، ابعاد کارتن ها، تیراژ تولید، دارا بودن و یا نبودن کارخانه کارتن سازی به خط تولید ورق کارتن و ... اشاره کرد.

قیمت کارتن و روش محاسبه آن در کارتن سازی آریانا

اطلاع از کاربردهای کارتن

کاربرد انواع کارتن در زندگی همه ما به هیچ عنوان قابل انکار نیست. بدون شک خود شما هم تا کنون چندین مرتبه به دلایل مختلف نیاز به کارتن پیدا کرده اید.

اولین و مهم ترین کاربرد کارتن، بسته بندی محصولات مختلف می باشد. تولید کنندگان سعی می کنند محصولات خود را با کارتن های مناسبی بسته بندی کنند تا هم از آسیب رسیدن به محصولات جلوگیری نمایند و هم حمل و نقل آن ها راحت تر شود. از طرفی دیگر، چاپ طرح های مختلف روی کارتن هم بسیار راحت بوده و به این ترتیب بسته بندی با کارتن می تواند در افزایش جذابیت محصول و جذب مشتریان بیشتر هم موثر باشد.

کاربرد دیگر کارتن در جابجایی وسایل است. هر کسی که قصد اسباب کشی داشته باشد به چندین کارتن در ابعاد مختلف نیاز پیدا خواهد کرد. البته در زمان جابجایی وسایل باید با توجه به میزان شکنندگی و حساسیت آن ها از یک کارتن با ضخامت مناسب استفاده کرد.

گاهی اوقات هم ممکن است افراد نیاز داشته باشند برای نگهداری کالاهای مختلف در انبار و یا نظم بخشیدن به وسایل از کارتن استفاده کنند. بنابراین می توان گفت کاربردهای کارتن بسیار متنوع بوده و همین موضوع باعث افزایش مراکز تولید و فروش کارتن شده است.

کارتن مواد غذایی مانند چای

مواد غذایی بسته بندی شده مانند چای هم به صورت کیسه ای و هم به صورت فله ای به بازار عرضه می شود. اما در هرصورت برای بسته بندی آن به کارتن هایی در ابعاد مختلف نیاز است. معمولا کیسه های چای را در داخل کارتن های مخصوص بسته بندی کرده و سپس آن ها را در یک کارتن مادر قرار می دهند.

انواع کارتن میوه

امروزه برای بسته بندی میوه و سبزیجات و سایر میوه های صادراتی از کارتن های مخصوص استفاده می شود. این کارتن ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و باعث سهولت در حمل و نقل محصول می شوند. همچنین میوه ها را از هرگونه آسیبی در حین حمل و نقل در امان نگه می دارند. هرچقدر که کارتن میوه صادراتی به صورت جذاب تر و شکیل تری طراحی شده باشند احتمال فروش محصول در بازارهای خارجی بیشتر خواهد شد.

کارتن بسته بندی لبنیات

معمولا برای جابجایی و حمل راحت لبنیات از کارخانه تا فروشگاه خرده فروشی از یک کارتن مادر استفاده می شود. شرکت های بزرگ لبنیات کشور مانند میهن و پاک سابقه همکاری با کارتن سازی آریانا را دارند.

بهترین مرکز فروش کارت در تهران

بهترین تولیدکننده ورق کارتن

امروزه به دلیل کاربردهای فراوان کارتن و تقاضای فراوان برای این محصول، مراکز تولید و فروش متعددی در سراسر کشور در حال فعالیت هستند. اما نمی توان با اطمینان گفت که تمام این مراکز کارتن های با کیفیتی را با مشتریان عرضه می کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که شما برای خرید کارتن به یک مرکز معتبر و قابل اطمینان بروید.

لازم به ذکر است فروش کارتن هم در فروشگاه های مختلف صورت می گیرد و هم توسط کارخانه های کارتن سازی به صورت مستقیم انجام می شود. بدیهی است که خرید کارتن از کارخانه بسیار مقرون به صرفه تر و ارزان تر خواهد بود. آریانا سلولز سپنتا گستر یکی از بهترین مراکز فروش انواع کارتن و ورق کارتن در کشور است که تجربه همکاری با شرکت ها و مجموعه های معتبری مانند لبنیات میهن، لبنیات پاک، صنایع غذایی بیژن، داروگر، زم زم، حلوای عقاب و مزمز را دارد.

معتبرترین کارتن سازی تهران

کارخانه کارتن سازی آریانا سلولز یکی از معبترترین مراکزی است که شما می توانید برای خرید انواع کارتن های مورد نظر خود به آن مراجعه کنید. این کارخانه محصولات فوق العاده با کیفیتی تولید کرده و با مناسب ترین قیمت ممکن به مشتریان خود عرضه می کند. برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات و همچنین ثبت سفارشات خود می توانید با مشاورین این مجموعه از طریق شماره 02156545077 تماس بگیرید.

در این مطلب سعی کردیم اطلاعاتی درخصوص تولید و فروش کارتن بسته بندی عمده به شما عزیزان ارائه دهیم. همانطور که متوجه شدید، خرید کارتن به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه و راحت است. از این رو به شرکت ها تولیدی توصیه میکنیم برای خرید به شرکت هایی که خط ورق سازی دارند مراجعه کنید تا خرید خود را با قیمت مناسب تری انجام دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها