اکثر افرادی که در شغل حسابداری موفق هستند، به خوبی می‌دانند که به جز تحصیلات آکادمیک، نیاز است که در یک آموزشگاه حسابداری معتبر ثبت نام و در یک دوره تخصصی آموزش حسابداری بازارکار آموزش ببینند. آموزشگاه‌های مختلفی وجود دارند که دوره‌های متنوعی برای آموزش حسابداری برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۱۳۷۹۰۱۷

با وجود اهمیت دانستن این نکته که دقیقاً به دنبال یادگیری کدام مهارت در حوزه حسابداری هستید، موضوع انتخاب یک آموزشگاه مناسب نیز از اهمیت به مراتب بالاتری برخوردار است.

برای اینکه بتوانید بهترین آموزشگاه حسابداری را انتخاب کنید در این مطلب منتخب بهترین آموزشگاه های حسابداری ایران را به شما معرفی می کنیم، لیست زیر شامل 5 آموزشگاه حسابداری برتر ایران است که بیش از سایرین در ایران شناخته شده اند:

  1. آموزشگاه حسابداری فرداد

آموزش حسابداری فرداد به صورت کاملا رایگان برگزار می شود و باعث شده است در چند سال گذشته به یکی از پرمخاطب ترین آموزشگاه های حسابداری ایران تبدیل شود. تا کنون این آموزشگاه توانسته است به بیشتر از 7000 دانش پذیر آموزش حسابداری را به صورت کاملا رایگان ارائه دهد.

آموزشگاه حسابداری فرداد از سال 1397 با الگو قراردادن این جمله که "دانش هر کس دارایی او نیست بلکه بدهی آن شخص نسبت به جامعه است" شروع به فعالیت کرده است و شعار "آموزش برای جبران بدهی به جامعه است نه برای افزایش ثروت" سرلوحه کار خود قرار داده است و باعث شده است مسئولیت اجتماعی خود را نسبت به جامعه که همان گسترش دانش حسابداری است اجرا کند و تا امروز تمام سعی خود را انجام داده است که با ارائه آموزشی با کیفیت بالا، پشتیبانی بسیار قوی، تنوع آموزشی حسابداری و گروه های تعاملی بالا در شبکه های اجتماعی گامی مهم در جهت کمک به جامعه حسابداران بردارد. لازم به ذکر است هزینه های این آموزشگاه توسط اسپانسرهای مشتاق حسابداری پرداخت می شود.

 

https://www.fardadgroup.com/academy/

 

  1. آموزشگاه حسابداران خبره

آموزشگاه حسابداران خبره، مجموعه ای است با بیش از دو دهه فعالیت که به ارائه آموزش ها و دوره های حسابداری می پردازد. این مجموعه نماینده رسمی انجمن حسابداران خبره مدیریت انگلستان (CIMA) و همچنین عضو انجمن حسابداران خبره انگلستان ACCA می باشد، که توانسته است گام بلندی را جهت ارائه آموزش های حسابداری بردارد.

هدف مرکز آموزش حسابداران خبره پرورش دانشجویان و دانش آموختگانی است که در حوزه‎‌ی بازار کار مالی و حسابداری به صورت کاملا حرفه‌‎ای و تخصصی فعالیت کنند. هدف دیگر این مرکز فراهم کردن کیفیت آموزشی مطابق با استانداردهای جهانی و ارائه خدمات آموزشی منحصر به فردی است که در دانشکده‌ها و سایر مراکز آموزشی داخل کشور ارائه نمی‌شود.

pact

 

  1. مرکز آموزش همکاران سیستم

آموزشگاه همکاران سیستم که حدود دو دهه است به آموزش نرم افزار های همکاران سیستم به مشتریان و کارشناسان خود می پردازد، به تدریج آموزش های حسابداری مالی و بازرگانی را هم برای کاربران آزاد ارائه نموده و از این طریق نیز به کسب درآمد جدید پرداخته است.

هدف اصلی این آموزشگاه، آموزش نرم افزارهای مجموعه همکاران سیستم خود به مشتریان و نمایندگان شرکت خود می باشد. دومین هدف آموزشگاه همکاران سیستم از برگزاری دوره های آموزش حسابداری نظیر حسابداری مالی و حسابداری بازارگانی، کسب درآمد جدید می باشد.

systemgroup

 

  1. آموزش حسابداری مجتمع فنی

مجتمع فنی تهران با برخورداری از تیم متخصص خود در زمینه حسابداری در حوزه های مختلف حسابداری دوره های آموزش حسابداری را برگزار می کند. البته دوره های این آموزشگاه در تمامی رشته ها از جمله حسابداری، شبکه های کامپیوتری، برنامه نویسی طراحی و معماری برگزار می شود که از یک نگاه یک آموزشگاه تخصصی حسابداری نیست ولی با توجه به برند خوبی که کسب کرده است بسیاری از دانش پذیران در دوره های حسابداری این آموزشگاه نیز ثبت نام می کنند.

هدف اصلی مجتمع فنی تهران از برگزاری دوره های آموزشی، اشتغال و کارآفرینی برای مستعدان حوزه های مختلف همچون حسابداری می باشد. این آموزشگاه پس از اتمام دوره ها، به شرکت کنندگان دوره ها ارائه می نماید.



Tehran Institute of Technology

 

  1. مرکز آموزش حسابداری آرین سیستم

مرکز آموزش حسابداری آرین سیستم با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه آموزشهای حسابداری، اقدام به برگزاری دوره های آموزش نرم افزار حسابداری برای مشتریان، نمایندگان و پرسنل خود می نماید. این موسسه به شکل های مختلفی نظیر آنلاین، حضوری و آفلاین دوره های آموزشی خود را برگزار می کند که محدودیتی برای شرکت کنندگان وجود نداشته باشد.

هدف اصلی این آموزشگاه، آموزش نرم افزارهای مجموعه آرین سیستم به مشتریان و نمایندگان شرکت خود می باشد. قدم بعدی آموزشگاه آرین سیستم آموزش حسابداری به سایر افراد فعال در این حوزه و ایجاد کارآفرینی برای مشتاقان حرفه حسابداری می باشد.

https://www.ariansystem.net/

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها