برای کسانی که در حوزه مکمل های غذایی و محصولات پوستی فعالیت می کنند، فوراور نامی آشنا به شمار می رود ولی شرکت فوراور لیوینگ محصولات دیگری را هم تولید و روانه بازارهای جهانی می کند.
کد خبر: ۱۳۷۷۹۱۸

نمایندگی محصولات فوراور در ایران

از دغدغه های اصلی مصرف کنندگان محصولات این شرکت، داشتن نمایندگی در ایران شرکت فوراور است. محصولات فوراور چیست؟ محصولات فوراور ساخت کدام کشور است؟ آیا محصولات فوراور در ایران نمایندگی دارد؟ محصولات شرکت فوراور لیوینگ عوارض دارد؟ در ادامه مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

تاریخچه فوراور

در سال های اخیر کمتر کسی پیدا می شود که از خواص گیاه آلوئه ورا، بی اطلاع باشد. چهار دهه پیش شرکت فوراور لیوینگ فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات متنوع با بهره گیری از ژل خالص گیاه آلوئه ورا و محصولات زنبور عسل آغاز کرده است. با توجه به اینکه اصلی ترین ماده تشکیل دهنده محصولات فوراور، گیاه آلوئه ورا می باشد، این شرکت مجموعه بزرگی از مزارع اختصاصی را بابت کاشت این گیاه در ایالت آریزونا آمریکا به خود تخصیص داده است.

محصولات فوراور ساخت کدام کشور است؟

شرکت فوراور لیوینگ در سال 1978 توسط رکس مورگان تاسیس شد و دفتر مرکزی این شرکت در ایالت آریزونا آمریکا قرار دارد. کمپانی فوراور لیوینگ در ردیف بهترین شرکت های تولید کننده محصولات زیبایی و سلامتی در دنیا جای دارد. رکس مورگان هدف خود از تاسیس این کمپانی را، تولید محصولات سلامتی و زیبایی با استفاده از مواد ارگانیک اعلام کرده است.

محصولات فوراور چیست؟

محصولات شرکت فوراور با استفاده از مواد طبیعی همچون عسل، آلوئه ورا و سایر گیاهان طبیعی تولید می‌شود. گیاه آلوئه ورا بیش از ۴۰۰ گونه متنوع دارد که هر یک خواص و فواید مخصوص به خود را دارند. کمپانی فوراور کلیه محصولات خود را از آلوئه باربادنسیس میلر که یکی از گونه‌های مرغوب و خوراکی آلوئه ورا می‌باشد؛ تهیه و روانه بازار می‌کند. در ادامه با بعضی از محصولات شرکت فوراور لیوینگ آشنا می شویم و اگر می خواهید درباره محصولات این شرکت بیشتر بدانید می توانید مقاله گامی در جهت سلامتی با محصولات فوراور لیوینگ آمریکا را مطالعه کنید.

مراقبت های شخصی فوراور

نمایندگی محصولات فوراور در ایران

اهمیت مراقبت شخصی و رعایت بهداشت فردی در سال های اخیر، افزایش یافته است و کمتر کسی پیدا می شود که از این موضوع اطلاع نداشته باشد. بیشتر مردم نسبت به رعایت بهداشت فردی آگاه بوده و حداقل موارد ضروری را رعایت می کنند. برخی از افراد نتیجه بهتری از مراقبت های شخصی که انجام داده اند، دریافت کرده اند و علت این امر را می توان در تفاوت کیفیت و سطح استاندارد محصولاتی که توسط این افراد استفاده شده است، دانست. در ترکیبات محصولات مراقبت شخصی فوراور همانند دیگر محصولات این برند از عصاره خالص ژل آلوئه ورا استفاده شده است.

مکمل های غذایی فوراور

مکمل های غذایی مجموعه ای از ویتامین ها، گیاهان دارویی، اسیدهای آمینه و ... است که در کنار وعده های اصلی غذا استفاده می شود. بعضی از افراد به اشتباه فکر می کنند که از این مکمل ها می توانند به جای وعده های مغذی استفاده می کنند. این در حالی است که مکمل های غذایی تکمیل کننده رژیم غذایی بوده و باید حتما در کنار وعده های اصلی و مغذی استفاده شود.

شرکت فوراور با هدف افزایش اثرگذاری مکمل ها و پیشگیری از ابتلا به بیماری های ناشی از کمبود مواد مغذی؛ مکمل های غذایی خود را از ترکیب عصاره خالص گیاه آلوئه ورا و چند ترکیب گیاهی و طبیعی دیگر تولید می کند.

محصولات تناسب اندام

داشتن اندام مناسب به دغدغه بسیاری از افراد تبدیل شده؛ بطوریکه بعضی افراد با رژیم غذایی و مصرف داروهای نامناسب، کاهش یا افزایش وزن داشته اند. این تغییرات ناگهانی می تواند موجب به خطر افتادن سلامتی فرد شده و عامل اصلی بروز انواع بیماری ها در فرد شود. با رعایت رژیم غذایی مناسب و انجام روزانه ورزش در کنار استفاد از محصولات تناسب اندام فوراور، حفظ سلامتی در مسیر رسیدن به تناسب اندام را تضمین می کند.

محصولات پوستی فوراور

در سال های اخیر، مراقبت از پوست به یکی از دغدغه های اصلی همه افراد تبدیل شده است، به گونه ای همه افراد فارغ از جنسیت، به دنبال راهی برای حفظ لامتی خود هستند. پوست دست و صورت روزانه در معرض انواع آلودگی ها قرار دارند که همین موضوع اهمیت استفاده از محصولات مراقبت پوستی را دو چندان کرده است. در صورتی که از پوست خود به درستی مراقبت نکنید، زیبایی و سلامت خود را از دست می دهید و دیگر شادابی قدیم را ندارید.

شرکت فوراور لیوینگ با بهره گیری از ژل خالص آلوئه ورا، انواع محصولات مراقبت از پوست را با کیفیت بسیار بالایی ارائه کرده است. ترکیبات به کار رفته در تولید این محصولات کاملا ارگانیک بوده و تماما بر پایه مواد طبیعی و گیاهی می باشد.

عوارض محصولات فوراور

نمایندگی محصولات فوراور در ایران

همانطور که در بالاتر هم اشاره کردیم، محصولات فوراور به طور صد درصد طبیعی از مواد خالص گیاهی و ارگانیک تولید شده اند. بسیاری از عطاری ها و داروخانه ها محصولاتی را که به مشتریان خود معرفی می کنند، حاوی ژل آلوئه ورا بوده و با استفاده از خواص این گیاه، به درمان دردها و مشکلات مختلف می پردازند. نکته قابل توجه در استفاده از محصولات حاوی ژل خالص آلوئه ورا این است که قسمتی از این گیاه برای سلامتی مضر بوده و باید حتما پیش از مصرف، از بقیه اجزای آلوئه ورا جدا شود. در غیر این صورت، احتمال بروز حساسیت وجود داشته و نه تنها به بهبود سطح سلامتی شما کمک نمی کند؛ بلکه ممکن است باعث بروز مشکلات جدیدی نیز شود.

متخصصان کمپانی فوراور نسبت به این موضوع، آگاهی کامل داشته و این نکته را در تولید محصولات فوراور لحاظ کردند. به همین علت بر خلاف بسیاری از محصولات تولید شده توسط سایر برندهای آرایشی و بهداشتی، تاثیرات منفی کمتری داشته و حتی در بسیاری از موارد هیچ گونه عوارضی از خود بر جای نگذاشته است. ذکر این نکته الزامی است که محصولات فوراور به هیچ عنوان ادعای درمان ندارند و تنها می توانند از بروز مشکلات پیشگیری نموده و یا به بهبود بیماری ها کمک کنند.

نمایندگی شرکت فوراور در ایران

شرکت فوارور لیوینگ در بیش از 160 کشور نمایندگی دارد و تمامی محصولات این برند به تمامی کشورهای اروپایی، کشورهای آسیای شرقی، امارات، ترکیه، کانادا، مکزیک، آفریقای جنوبی، برزیل و .... صادر می شود و مصرف کنندگان بسیاری در سراسر جهان دارد. در ایران نمایندگی فوراور لیوینگ را شرکت فوراور کالا بر عهده دارد که محصولات را به صورت مستقیم از این کمپانی دریافت کرده و به دست مشتریان می رسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها