فرماندار فیروزکوه:

نگاه دولت مردمی مبتنی بر خدمت محوری و خردورزی است

فرماندار فیروزکوه گفت:یک سال از روی کار آمدن دولت مردمی که با شعار ایران قوی رای قاطع مردم بر سر کار آمد، می گذرد و طی این مدت نگاه دولت سیزدهم مبتنی بر خدمت محوری و عدالت بوده است.
کد خبر: ۱۳۷۷۸۷۶

به گزارش جام جم آنلاین تهران، محمد حیدری منش به مناسبت هفته دولت در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، اظهار داشت: شهیدان رجایی و با هنر در دوران کوتاه خدمت کارنامه درخشانی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی داشتند.

وی ادامه داد: دولت در دستگاه ها به کار انقلابی معتقد است و رویکرد حل مشکلات مردم را دارد اگر اداره ای با شاخص دولت اسلامی عمل نکند وبال نظام است و دستگاهی که فرصت خدمت را غنیمت می شمارد امید در دل مردم ایجاد می کند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: دولت آیت الله رییسی با عنوان دولت مردمی آغاز به کار نمود و اساس دولت مبتنی بر تحول گرایی است. در شرایطی که دولت ها در سال های اول به دنبال ساختار سازی هستند، دولت مردمی علاوه بر ریل گذاری در مسیر پیشرفت در عرصه های مختلف اقتصادی و سیاسی اقدامات ارزنده ای برای خدمت به مردم داشته و اجرای ۳۲ سفر استانی برای ارتباط مناسب با مردم شکل گرفته است.

حیدری منش با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم، توضیح داد: درحوزه بهداشت و درمان عبور از کرونا، افزایش ظرفیت پزشکی و پوشش رایگان بیمه سلامت، در حوزه اقتصاد و معیشت، مردمی سازی یارانه ها، حذف ارز ترجیحی، عدم استقراض از بانک، تشکیل منظم ستاد تنظیم بازار، اصلاح نظام بانکی، فساد زدایی و شفافیت مالی، تخصیص اعتبار به پروژه های نیمه تمام را می توان نام برد.

وی ادامه داد: در حوزه تجارت بین الملل؛ افزایش صادارت نفت وصول مطالبات پیشین، و در عرصه آب و انرژی : تامین منابع آب برای نقاط فاقد آب آشامیدنی، افرایش تولید برق و در عرصه فرهنگی و اجتماعی حمایت از ازدواج؛ راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی و ارایه نخسین سند حمایت از خانواده را شاهد بودیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه در هفته دولت ۴۷ پروژه در شهرستان افتتاح می شود، توضیح داد: ریل گذاری هدفمند برای پروژه های مورد نیاز مردم در کمیته برنامه ریزی ، افزایش اعتبار پروژه ها را در دستور کار قرار دادیم.
وی با بیان اینکه پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان با حمایت ها و پیگری های مجدانه نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی تامین اعتبار گردید و با حمایت های امام جمعه محترم و اعضای شورای تامین و با کار شبانه روزی مدیران شهرستان به نتیجه رسید.

حیدری منش گفت: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی ایران قوی  پا به عرصه خدمت گذاشت و بر تغییر و تحول رویکردها تاکید دارد و شفاف سازی، تمرکز مبارزه با فساد، تمرکز  بر دولت الکترونیک، پیش بینی و پی گیری فساد اداری، پیگیری اموال تملیکی، شفاف سازی حقوق مدیران دولتی، جلوگیری از پنهان کاری و رانت خواری در دولت سیزدهم اتفاق افتاد.

وی تاکید کرد: مسئولان باید با کار جهادی برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم در راستای سیاست های دولت مردمی اقدامات اثرگذاری را انجام بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها