همزمان با هفته دولت ؛

5 روستای شهرستان بهاباد در استان یزد گاز دار شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت : همزمان با فرارسیدن هفته دولت پروژه گازرسانی به 5 روستای شهرستان بهاباد در استان یزد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۷۷۸۶۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، سعید عقلی با بیان این خبر اظهارداشت : پروژه گازرسانی به 5 روستای شهرستان بهاباد ، با اجرای 13هزار و 500 متر شبکه توزیع پلی اتیلن به بهره برداری رسیده و قابلیت نصب 90 عدد انشعاب را فراهم آورده است. 

وی افزود: بر همین اساس روستاهای فودیج، جلیل آباد، امیر آباد، بهدان و فخرآباد تحت پوشش گاز طبیعی قرار خواهند گرفت ضمن اینکه علاوه بر مشترکین خانگی، صنایع منطقه نیز می توانند از این نعمت خدادادی جهت رونق تولید و توسعه کسب و کار خود استفاده نمایند.

عقلی تصریح کرد: با گازرسانی به روستاهای مذکور هم اکنون 99.7 درصد شهرستان بهاباد به شبکه گاز طبیعی متصل شده که جهت دستیابی به این مهم 424 کیلومتر شبکه گذاری صورت پذیرفته و 5 هزار و 117 عدد انشعاب نصب شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد نیز در این مراسم گفت : گازرسانی به روستاها یکی از مصادیق مهم توزیع متناسب امکانات در مناطق مختلف و همچنین عمل به شعار سال یعنی تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین است .

 علی اکبرعزیزی افزود:گازرسانی به این مناطق علاوه بر افزایش رفاه مردم، کمک شایانی به تولید و راه اندازی مراکز اقتصادی خواهد نمود و سهم به سزایی در رونق روستاها، حفظ جمعیت و به دنبال آن مهاجرت معکوس خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها