یزد - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد گفت : میزان مصرف سوخت سی ان جی استان در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد تقریبی 8 درصدی رو به رو شده است.
کد خبر: ۱۳۷۴۲۴۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، عبدالرضا انتظاری با بیان این خبر اظهارداشت: مصرف سوخت سی ان جی در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد تقریبی 8 درصدی در استان رو به رو شده است.

وی افزود: در بازه زمانی یاد شده بیش از 33 میلیون متر مکعب سی ان جی از طریق 47 باب جایگاه عرضه سوخت در سطح منطقه به مردم یزد توزیع شده است که با مصرف و جایگزینی این میزان گاز طبیعی در این مدت معادل بیش از 33 میلیون لیتر بنزین در استان صرفه جویی شده است.

انتظاری تصریح کرد: اختلاف محسوس بین قیمت بنزین و سی ان جی ، باعث افزایش رغبت صاحبان خودرو به استفاده از سی ان جی شده و همچنین با استفاده استفاده از این سوخت و جایگزین نمودن آن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و همچنین می تواند نقش بسزایی در کاهش آلودگی هوا در سطح استان داشته باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد گفت: با توجه به پایش مستمر وضعیت عملکرد و تجهیزات فنی جایگاهها ، سوخترسانی به خودروهای گاز سوز در یزد وضعیت مطلوب و خوبی دارد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها