گزارش «جام‌جم» از بازار داغ گوشی‌های سرقتی ایران در افغانستان

گوشی قاپی در تهران، فروش در هرات

بعد ۵سال از قتل دختر ماساژور صورت گرفت

عکس | رهایی بوکسور قاتل از قصاص

مرد بوکسور که به اتهام قتل دختر ماساژور به قصاص محکوم شده بود، توانست با گذشت پنج سال از این قتل رضایت بگیرد و بخشیده شود.
کد خبر: ۱۳۷۷۱۵۰
نویسنده گروه حوادث

این زندانی میانسال در یکی از اداره‌های دولتی تهران کار می‌کرد. قهرمان بوکس و مدال‌آور این رشته بود. او اوایل شهریور سال ۹۶ بعد از آشنایی با دختر ماساژور در گروه تلگرامی، یک روز با او قرار گذاشت که در جریان درگیری، دختر جوان را قربانی ضربه‌ های مشت آهنین خود کرد.

بعد از آن جسد را پتوپیچ‌ شده در رودخانه‌ای در سیدخندان پایتخت رها کرد. او بعد از دستگیری در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. والدین مقتول برایش قصاص خواستند.

متهم به قتل که پشیمان بود در دفاع از خود گفت: به‌طوراتفاقی عضو گروهی تلگرامی شدم که در زمینه ماساژ فعالیت داشت. از سر کنجکاوی با شماره مقتول تماس گرفتم. بعد از گفت‌و‌گو برای روزهای بعد قرار ماساژ گذاشتم. گمان می‌کردم ماجرا سرکاری باشد اما ساعاتی بعد دختر جوان به محل قرار آمد و حرف زدیم. گفت کار می‌کند تا هزینه سفر و تحصیلش در اروپا را تهیه کند. گفتم ماساژور نمی‌خواهم که گفت او را تا اینجا کشانده‌ام و باید ۲۵۰هزار تومان بپردازم. دادوفریاد راه‌انداخت. محل قرار حوالی خانه‌ام بود و ترسیدم خانواده‌ام سر برسند. در آن درگیری ۱۰ تا ۱۵ مشت محکم به سر و صورتش زدم. خواستم او را در سطل زباله بیندازم که نشد. با تاریک‌شدن هوا جسد را در صندوق عقب انداخته و سمت سیدخندان رفتم. پتوی زرد‌رنگی را در کنار خیابان پیدا کردم و برداشتم و جسد را در میانش گذاشتم. بعد در کانال آب انداختم. گوشی تلفن‌همراه و زیورآلاتش را برداشتم و به خانه بردم. در ادامه، حکم قصاص، سه سال حبس و رد مال برایش صادر و در دیوان‌عالی کشور تایید و به اجرای احکام ارسال شد.

سیدعلی موسوی‌زاده، قاضی شعبه اول اجرای احکام دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: محکوم به قصاص، در زندان به‌سر می‌برد. پشیمان از قتل ارتکابی‌اش بود. سرانجام با برگزاری چند جلسه صلح‌وسازش، رضایت خانواده مقتول بعد از پنج سال جلب و مرد محکوم به قصاص بخشیده شد. قرار است به‌زودی از جنبه عمومی جرم در دادگاه محاکمه شود.

عکس | رهایی بوکسور قاتل از قصاص

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها