همزمان با ایام دهه فجر توسط کمیته امداد در بوشهر برگزار می شود؛

آئین تجلیل از 3 هزار خانوار خودکفا شده

اهدای 94 دستگاه لوازم سرمایشی به مددجویان بندرلنگه

رئیس کمیته امداد شهرستان بندرلنگه از توزیع 94 دستگاه لوازم سرمایشی بین مددجویان و خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد خبر داد.
رئیس کمیته امداد شهرستان بندرلنگه از توزیع 94 دستگاه لوازم سرمایشی بین مددجویان و خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۶۵۴۷

 

هرمزگان-جام جم انلاین-رئیس کمیته امداد شهرستان بندرلنگه از توزیع 94 دستگاه لوازم سرمایشی بین مددجویان و خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ محمد ذاکری،  با بیان اینکه یکی از برنامه های حمایتی این نهاد تامین لوازم ضروری زندگی خانواده های تحت حمایت است، گفت: یکی از مشکلات عمده‌ای خانواده های تحت حمایت این نهاد، کمبود و یا نداشتن لوازم سرمایشی درهوای گرم تابستان است که در همین راستا کمیته امداد با مشارکت خیرین و کمک های مردمی از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 94 دستگاه لوازم سرمایشی تامین و به مددجویان و خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد اهدا شد.


ذاکری افزود: برای تامین این تعداد لوازم سرمایشی بالغ بر یک میلیارد و 58 میلیون تومان هزینه شده است که 713 میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد و 345 میلیون تومان از محل مشارکت خیرین و کمک های مردمی تامین شده است.


وی تصریح کرد: لوازم سرمایشی اهدا شده ، 50 دستگاه کولر گازی و 44 دستگاه یخچال بوده است.


رئیس کمیته امداد شهرستان بندرلنگه با اشاره به اینکه تعداد چهارهزار و 800 خانواده نیازمند تحت حمایت این نهاد قراردارند یادآورشد: با توجه به گرما و دمای بالای هوا در فصل تابستان یکی از ملزومات ضروری مددجویان، وسایل و دستگاه های سرمایشی است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این نهاد پس از شناسایی مددجویان واجد شرایط، نسبت به تامین و یا کمک به خرید وسایل مورد نیاز اقدام می نماید.


این مقام مسئول در پایان افزود: امیدواریم با مشارکت بیش از پیش خیران بتوانیم لوازم ضروری زندگی تعداد بیشتری از خانوارهای نیازمند را تامین کنیم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها