صدرنشینی پیکان و فولاد در حضور ۱۰ تیم

ترکیب منتخب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران اعلام شد

ترکیب منتخب هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران اعلام شد

حمله طوفان زرد به فوتبال ایران

ترکیب منتخب هفته اول لیگ بیست و دوم با حضور پرتعداد نمایندگان باشگاه سپاهان اصفهان همراه بود.
کد خبر: ۱۳۷۶۴۰۰

به گزارش جام جم آنلاین، هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست و دوم با برگزاری هشت دیدار طی ۲ روز و ثبت ۱۴ گل به اتمام رسید.

سرخابی‌ های پایتخت در این هفته موفق به کسب پیروزی نشدند و در عوض تیم‌های سپاهان و گل‌گهر سیرجان در قامت یک مدعی ظاهر شدند.

در ترکیب منتخب هفته شاهد حضور نمایندگان هفت تیم هستیم که در این بین سپاهان با داشتن چهار نماینده گوی سبقت را از بقیه ربوده است. تیم‌های گل‌گهر و نفت مسجدسلیمان با ۲ سهمیه در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

گلر: حبیب فرعباسی (ذوب‌آهن)

یکی از عواملی که باعث شد پرسپولیس در جدال با ذوب‌آهن به سه امتیاز نرسد نمایش درخشان حبیب فرعباسی بود.

گلر جوان ذوبی‌ها با چند مهار به موقع هم به دشت یک امتیازی تیمش یاری رساند و هم خودش به نخستین‌ کلین‌شیت این فصل رسید.

مدافعان: رامین رضاییان (سپاهان)، فریبرز گرامی (هوادار)، دانیال جهانبخش (پیکان)

بعد از یک نیمه اول متوسط، رامین رضاییان در ۴۵ دقیقه دوم دیدار با استقلال جزو بهترین‌های سپاهان بود و یک گل را هم به کمک مدافعین این تیم به ثمر رساند. رامین با این گل نوید یک فصل خوب را داد و باید دید تا چه حد می‌تواند در سمت راست طلایی‌پوشان بدرخشد.

هوادار به سه امتیاز ارزشمند در اراک رسید. آنها در نیمه دوم مقابل حملات پردامنه آلومینیوم به خوبی مقاومت کردند و در ساختار دفاعی این تیم، فریبرز گرامی سردمدار بود. او به خوبی در قلب خط دفاعی تیم پایتخت‌نشین عمل کرد و از ارکان اصلی کسب سه امتیاز بود.

یکی از زیباترین گل‌های هفته نخست به وسیله پیکان زده شد. گلی سه امتیازی با هنرنمایی دانیال جهانبخش. مدافع راست خودروسازان با فراری خوب و با استفاده از تکنیک بالایش توپ را به عرض آورد و سپس شوتی غیر قابل مهار را روانه دروازه ملوانان کرد تا مجتبی حسینی با سه امتیاز فصل را آغاز کند.

هافبک‌ها: یاسین سلمانی (سپاهان)، نوید عاشوری (گل‌گهر)، امیرحسین کریمی (نفت مسجدسلیمان)، رضا شکاری (گل‌گهر)

بعد از اینکه یاسین سلمانی در لیگ بیست و یکم نتوانست انتظارات را برآورده کند و در تیم امید هم شاهد بازی قابل قبولی از او نبودیم؛ او با یک استارت عالی در لیگ بیست و دوم نشان داد به دنبال جبران است.

هافبک جوان تیم مورایس گل نخست تیمش را به زیبایی وارد دروازه استقلال کرد و مقدمه‌ساز دشت سه امتیازی تیمش از ورزشگاه آزادی بود.

از امیرحسین کریمی هم باید یاد کنیم. هافبک سابق تیم‌های آلومینیوم و پیکان در لباس تیم جدیدش نفت مسجدسلیمان با هنرنمایی زیاد گل پیروزی‌بخش را زد و در الباقی دقایق مسابقه هم مهره‌ای تاثیرگذار در میانه میدان بود.

نوبت به ۲ بازیکن آماده گل‌گهر سیرجان می‌رسد. نوید عاشوری و رضا شکاری مقابل تراکتور خوش درخشیدند.

عاشوری زننده گل اول و شکاری به ثمر رساننده‌ گل دوم بود. هر ۲ گل به زیبایی و روی حرکات ترکیبی زده شد که گل دوم از زیبایی فوق‌العاده‌ای برخوردار بود.

مهاجمان: محمد علی‌نژاد (سپاهان)، پیمان رنجبری (نفت مسجدسلیمان)، لوسیانو پریرا (مس رفسنجان)

سورپرایز ترکیب سپاهان مقابل استقلال همین وینگر ۲۹ ساله بود. محمد علی نژاد که روی گل نخست تیمش نقش اصلی را بازی کرد؛ تا پایان یکی از خطرناک‌ترین مهره‌ها بود و حسابی آبی‌پوشان را آزار داد.

پیمان رنجبری در لباس تیم جدیدش نفت مسجدسلیمان استارت فوق‌العاده‌ای داشت. هم یک گل زد و هم یک پاس گل داد تا مشخص شود قرار است در لیگ بیست و دوم عصای دست رضا مهاجری در فاز تهاجمی باشد. رنجبری می‌توانست در این دیدار یک گل دیگر هم به ثمر برساند.

و لوسیانو پریرا. بازیکنی که مهم نیست در چه سنی باشد و لباس چه تیمی را بر تن کند. او تحت هر شرایطی شم گلزنی بالایی دارد و می‌تواند هر تیمی را آزار دهد. مهاجم ۳۹ ساله مس رفسنجان با ضربه سری غیر قابل مهار تیمش را از شکست مقابل نساجی نجات داد و به همه اعلام کرد در این فصل هم برای آقای گلی تلاش می‌کند.

سرمربی: ژوزه مورایس (سپاهان)

سپاهان فاتح بازی بزرگ هفته بود. ژوزه مورایس موفق شد در اولین تجربه سرمربیگری در فوتبال ایران عملکردی شگفت انگیز داشته باشد. تیم او در ورزشگاه آزادی از سد یکی از رقبای اصلی‌اش و مدافع عنوان قهرمانی یعنی استقلال گذشت. طلایی‌پوشان در نیمه دوم با تاکتیک‌های سرمربی خود موفق شدند استقلالِ ساپینتو را تحت تاثیر قرار دهند و تسلیم کنند.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها