رئیس کل دادگستری استان البرز خبر داد

اعدام سارقان مسلح یک طلافروشی در کرج

عکس | تاوان سنگین حمله با درفش به ۶۰زن

حکم اعدام مرد موتورسوار که با پرسه‌زدن در خیابان‌های تهران با درفش بیش از ۶۰زن را زخمی کرده بود، تایید و حکم او به‌زودی اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۷۶۳۲۱

زندانی میانسال، پاییز سال ۹۷ سوار بر موتورسیکلت در حالی‌که کلاه کاسکت بر سر داشت، در محله‌های تهران تردد کرده و با درفش به زنان و دختران حمله‌ور شده و آنها را زخمی می‌کرد. او با طرح شکایت‌های مشابه، اوایل آبان همان سال بازداشت شد.

عکس | تاوان سنگین حمله با درفش به ۶۰زن

متهم در جریان تحقیقات گفته بود بعد از آن‌که همسرش او را ترک کرده و رفته، از خانم‌ها کینه به دل گرفته و برای انتقام به خانم‌ها حمله و آنها را زخمی می‌کرده است.

متهم روانه زندان شد و خرداد سال بعد در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به اتهام ایراد جرح عمدی نسبت به تعداد بیش از ۶۰ نفر خانم با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت برای آنها محاکمه شد.

او در برابر اتهام فسادفی‌الارض قرار گرفته و قاضی دادگاه حکم به اعدام وی صادر کرد که این رای سرانجام در دیوان عالی کشور تایید و به اجرای احکام ارسال شد.

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به تشدید مجازات عاملان ترس و وحشت در جامعه گفت‌: این فرد برای بانوان ایجاد مزاحمت می‌کرد که در حال حاضر به اعدام محکوم شده و در آینده نزدیک این حکم اجرا خواهد شد. حساسیت دستگاه قضایی نسبت به این جرایم بالاست. حقوق و امنیت مردم و امنیت روانی جامعه برای ما بسیار مهم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها